Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '17

 
Kategori
Deneme
 

Henüz Çok Erken

Henüz Çok Erken
 

Kalbimi yokluyor bildik bir acı. Ellerim acıya dokunuyor, tedirgin. Dışarıda ağlayan birileri var. Bedensiz gölgeler gibiler. Ben acımı dinliyorum, gölgeler kayboluyor. Sorgulamak için geç; düşünmek için, plan yapmak için ve üzülmek için bile geç, anlıyorum. Baş başa kaldığım benim.

Taa içime bakıyorsun. Gözlerin gülüyor, korkma der gibi. Korkmak için bile geç kalınan çizginin bir adım gerisindeyim. Diğer tarafında sen çizginin…

Hayat ne kadar yorduysan da beni, çığlıklarım sessizliğe döndüyse de çok zamandır, ta içimi gören o bakışlar göçtüyse de uzak bir ülkeye çok zaman önce… Geç kalmak istemiyorum artık sana.

Acımı al benden hayat! Yaşama sevinci koy yerine… Benim için döndür bu kez dünyayı.

Her can tadacak ölümü… Ama henüz çok erken…

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..