Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '07

 
Kategori
Magazin
 

Hepimiz Şebnem'iz

Hepimiz Şebnem'iz
 

Şebnem Dönmez ortaya bir laf attı "her kadın fahişeliği düşünmüştür." Lafı genellememiş olsa ve konuyu da sınırlı bir alanda tutabilse çok beylik bir laf etmiş olacaktı. Olsun. Bu vesile ile biz de fahişelik konusunu açmış oluruz. Öncelikle şunu belirtelim yukarıda bahsi geçen fahişelik, klasik anlamda kullanılmış bir terim degil. çünkü o anlamda kullanılmış olsa röportajı yapan kişi konu hakkında fikir almak için aşağıda ismi geçen ünlü kişilere değil, klasik anlamda genelev ve bar türü mekanlarda fuhuş yapan kişilere başvurması lazım gelirdi.

Peki Şebnem ne demek istemiş olabilir?

Aslında cümle alemin bildigi fakat ucu da aynı şekilde cümle cemiline dokunacagından kimsenin cesaret edemediği bir yakan mevzudur dile getirilen. O şey ki taaa devlet istatistik kurumunun araştırmalarına dahi yansımıştır. bknz. DİE verileri ile "Türk kızlarının yüzde 95'i evlenecegi kişide öncelik olarak maddiyatı düşünüyor."

Ben onun yüreğini sevmiştim...

Tv'de su gibi kadınların çirkin çirkin adamlardan dayak yiyip kapı önüne konulmaları sonrası aglaşmalarını izlerken, hep aklıma takılırdı "Yahu bu kadın bu adamda ne bulmuş allahım ya" der dururdum. Sonra güzel kadın iki gözü iki çeşme beni tatmin ederdi. 'Ben onun yüregini sevdim'...

Fahişelik nedir.

Menfaat karşılıgı bedenini (cinselligini) satmak. Tanım dar oldu biraz açalım.

Macit beni otomobillendir. Macit evinin tapusunu üzerime geçir. Macit ekstrelerim gelmiş. Macit beni Romaya götür. Beklentisinin sevginin önünde geldigi durumlar. Bunları tecrübe etmesem konuşmazdım. Bir gün bir bara gittik, etrafta güzel kız var mı havasına bakışırken, kızın birini ayakkabılarıma bakarken yakaladım. Ne oldu söyleyeyim. Bir yaşıma daha girdim.

Şimdi, zaten adam olan işinde gücünde olur, böylece kimseye eyvallah etmez. Bu ülkede meslek sahibi olmayan kişiler tv'lerde lüks yaşamları ile lanse edildigi müddetce, onları örnek alanlar elbette ki çıkacaktır. Bu konu önemli olmasa MİT müsteşarı beyanat vermez devlet de istatistik çıkarmazdı.

Bir düşünsenize evliliklerin çogunun aşk degil de menfaat birleşmesi oldugunu. O toplum varlığını hangi temel üzerinden sürdürecek? bir birini sevmeyen eşler toplumu nasıl sevecek?

Sonuç olarak; Ankara'da bomba patladı bölücülük hortladı diye düşünen insanlarmız yanılıyorlar. Gerçek bölücüler tv'lerde her dakika bu ülkenin ahlakına kibrit suyu döken çevrelerdir. Tıpkı bir fare gibi kıkırdak dokumuz kemiriliyor. Hiç bir acı hissetmiyoruz. Fakat bir sabah uyandıgımızda bakacagız ki burnumuz ya da kulağımız yerinde yok.

Aşağıda vatan muhabiri Şebnem Dönmezin beyanını, niyeyse artık? Aşağıdaki ünlülere yorumlatıyor. Ha bu arada ben en çok Ece Gürsel'in yorumunu beğendim.

Ünlü oyuncu Tuğba Özay: Şebnem ve Şebnem’in ailesinde böyle şeyler düşünen olmuştur. Ama Türk kadını için böyle genel laflar konuşmasın. Şebnem boşanmış olmanın verdiği sıkıntıyla saçmalamış. Genel konuşmasın. Sülalesine sorsun bakalım "Siz hiç fahişelik yapmayı düşündünüz mü?" diye... Eskilerin bir lafı vardır. Ben erkeğimin geyşası da fahişesi de, anası da olurum diye... Ben de atalarımızın dediği gibi sadece kocamın fahişesi olurum...

Doğa Bekleriz: Fahişelik dünyanın en eski mesleği olabilir ama ben hayatımda hiç böyle bir şey düşünmedim. Allah kimseyi de düşürmesin.

Didem Uzel: Kadınsı bir duygu olarak ben de düşünmüşümdür. Onları buna iten nedenleri çok merak etmişimdir. Çünkü çok kadınsı bir şey. En azından nasıl yapılır nasıl bir duygudur diye her kadın bunu düşünmüştür. Düşünmedim diyen yalan söyler.

Ece Gürsel: Bu soruyu neden bana soruyorsun? Bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum. Zaten saçma sapan bir yorum... Bu çok ince bir konu...

Ebru Şallı: Ben gündüzleri evinin kadını, geceleri ise kocasının her şeyi olan kadınlardanım.

Vatan

 
Toplam blog
: 23
: 1560
Kayıt tarihi
: 04.03.07
 
 

1981 İstanbul doğumluyum. İstanbul Üniversitesi Tarih bölümü mezunuyum...