Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Her kadın, "Nev'i Şahsına Münhasır'dır"

Her kadın, "Nev'i Şahsına Münhasır'dır"
 

Siz hiç erkeklerin ağzından, "Evet hayatımın kadınıyla birlikteyim.. Eşi benzeri yok. Bu kadınla ömrümün sonuna kadar yaşayabilirim..." sözünü duydunuz mu?..

Sanmıyorum... Çünkü her erkek hayatına giren her kadından belli bir süre sonra sıkılıp, olumsuz yönlerini görmeye başlıyor ve farklı arayışlar içerisine giriyor...

Hani haksızda değiller.

Yoo yooo öyle hemen kızmayın bana hanımlar... Ben demiyorum araştırmalar diyor.. Yoksa bizler bu dünyanın kanatsız melekleriyiz değerimizi anlayan yok..

Yapılan araştırmalar her bayanın avantajları yanında dezavantajlarının da olduğunu ortaya koyuyor... Durum böyle olunca farklı farklı kadın modelleri ve profilleri ortaya çıkıyor...

Şunu iddia etmiyorum.. "Hayır kadınlar kusursuzdur, " demiyorum.. Hangi karakterde bayan olursa olsun iyi, hoş, eğlenceli yönlerinin yanında mutlaka olumsuz davranışları da mevcuttur.. Önemli olan eksilerin artıları geçmemesi....
Çünkü; her kadın Nev’i şahsına münhasır’ dır...

Bir İnternet sitesinde rastladığım bu kadın profillerini okuduğumda hem gülümsedim hem hak verdim. "Doğru söze ne denir" dedirtiyor adeta...
Sizlerinde okuduğunuzda, "İşte bu benim dediğiniz, " profil mutlaka olacaktır.

İşte profiller... Siz hangisisiniz?

1. Bayan "HARBİ KIZ"

Şunları söyler: "Ahh boks maçına bilet mi aldın!! Harikasın beee!!!"

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Delikanlı Kız, Bacı.

Avantajları: Kafa dengi, eğlenceli.

Dezavantajları: Bu tipler genellikle erkek gibi yapılı güçlü kuvvetli olurlar. Kafasını bozarsanız, hakkınızda hayırlısı olsun...

2. Bayan "CİYAK CİYAK"

Şunları söyler: "Seni serseeeeeeem!!!! Gel burayaaaaaa!!!!! Çabuk söyle bu saate kadar nerdeydiiiiiinnnnnnnn?"

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Cadaloz, Başbelası.

Avantajları: Kendince size ilgi gösteriyor işte daha ne :)

Dezavantajları: Sürekli kafanıza bişeyler fırlatır, uçan tekme savurur, her tarafınızı paralar.

3. Bayan "MIZMIZ"

Şunları söyler: "Aaah başım.. ayağım.. ayyy mideme ağrı saplandı.."

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Mıymıntı, uyuntu, karın ağrısı.

Avantajları: Sayesinde anatomi ve tıp bilginiz gelişir.

Dezavantajları: Bulaşıcıdır!

4. Bayan "PATRON"

Şunları söyler: "Çabuk kalk!! O kravat olmamış çıkar başka bir tane tak!! Saçlarını biraz kestir!! Git para kazan!!!!"

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Çokbilmiş, Müdire Hanım, Diktatör, Terminatör!!!

Avantajları: Çoğunlukla doğruları söyler.

Dezavantajları: Yahu doğruları söylese ne oluuur, söylemese ne oluuur...

5. Bayan "KARARSIZ"

Şunları söyler: "Ay ben ne yapsam.. İşten ayrılsam mı.. Evi değiştirsem.. Saç rengimi değiştirsem.. Yoksa böyle iyi mi.. ayyy ya daha kötü olursa.."

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Bayan Panik, Bayan Kriz.

Avantajları: Kolay ikna edilir, kolay sakinleştirilir.

Dezavantajları: iki dakika sonra her şey yeniden başlar.

6. Bayan "VAHŞİ"

Şunları söyler: "Bak ne diyorum, gel senle bi güzel kafaları çekelim ve sonra caddenin ortasında sevişelim. Daha önce yaptım, harika bir şeydir!"

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Çılgın, Hızlı Kız.

Avantajları: Her an her şeye hazırdır.

Dezavantajları: Güvenilmezdir. Her an sizden başkasına gitmeye de hazırdır

7. Bayan "DONUK"

Şunları söyler: "Ne anlıyorsun bu çizgi filmlerden, bu abuk fıkralardan, karikatürlerden? Ne çocukça şeyler bunlar.."

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Ruhsuz, Soğuk, Buz Kalıbı.

Avantajları: Hayatınızda olduğu sürece, arkadaşlarınızın sizin için endişelenmesini sağlar...

Dezavantajları: ...tabii "arkadaş" diye bişeyiniz kalmışsa :)

8. Bayan "RÜYA KIZI"

Şunları söyler: "Seni her şeyinle çok seviyorum benim yakışıklı, akıllı, tatlı sevgilim! Seninle çılgınlar gibi sevişmek, seni çok mutlu etmek istiyorum!"

Halk arasında şu isimlerle bilinir: Tanrıça, Kanatsız Melek.

Avantajları: Eğlenceli, akıllı ve eşsizdir.

Dezavantajları: HİÇ KARŞINIZA ÇIKMAZZZZ...


 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..