Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '13

 
Kategori
TV Programları
 

Her yerde bir çare var ama çare dört duvar

Her yerde bir çare var ama çare dört duvar
 

Tamda günümüzde askeri öğrencisi avukatı gazetecisi tutuklanan düşünme özürlü nesiller yetiştirmeye çalışılan halkının yarısı vatandaş diğer yarısı çapulcu olan güzel ülkemi anlatan bir şarkı olmuş sözleri altta biraz sistemden sıyrılıp da düşünebilen insanlar Beşer beşer ekibinin 2011 de söyledi bu sözleri anlar...
" Her yerde bir çare var ama çare dört duvar"

Ali Sunal: Ben artık göremiyorum kaçırdım belki bir şeyi bu yüzden artık siz görün söyletmeyin beni.

İsmail: Hayat devam ediyor hocam siz söyleseniz de söylemeseniz de.

Hakkı: Kimse dertli değil herkes mutlu hocam.

Sinem: Bir derdiniz olsa bile söylemeyin hocam.

Bengisu: Eğer ben söylerim derseniz bir zahmet gidin hocam.

Hepsi: Herkesin bir derdi var ama çare dört duvar her derde bir çare var ama çare dört duvar...

Sokağa çıkalım mı herkesin bir derdi var herkes sorar çare var çare hep SOKAKTADIR...

buda şarkının linki 03.10 dk itibaren izleyebilirsiniz....saygılarımla

bkmonline.net/izle/5er-beser/1615/herkesin-bir-derdi-var

M.Semih KURU

KULLAR

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..