Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '06

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Her zaman zamanı

Her zaman zamanı
 

Bu tatil kaçmaz diyorum. Bayram tatili için hala plan yapmadıysanız ne duruyorsunuz. Hem romantik hem şehrin kuru gürültüsünden tamamen uzakta muhteşem bir beyaz tatil geçirmek isteyenlere duyuruyorum.

Uzungöl ve Sümela size harika bir doğa armağanı sunuyor. Yok şimdi gidemem derseniz bu kış muhakkak kendinize bir fırsat yaratın ve gezin diyorum. Her yer bembeyaz hatta beyaz ötesi . . . Bu kadar beyazı bir arada daha önce hiç görmediniz. Dışarda kısa bir gezintiden sonra ahşap evlerin içinde sıcacık bir atmosfer sizi bekliyor ki muhtemelen üşümüş olacaksınız.

Düşünsenize içerde çıtır çıtır odun ateşiyle yanan bir soba, sobanın üzerinde Karadeniz' in vazgeçilmez tadı çay. . . Karnınız mı acıktı koca bir tepside alabalık, çekinmenize gerek yok ellerinizle yiyebilirsiniz. . . İnsanların sohbeti içinizi ısıtacak. . . Köyleride gezme imkanınız var. . . O hep merak ettiğiniz yüz yaşını geçkin nineleri, dedeleri dimdik ayakta görmeniz mümkün.

Ben hiç maviyi, yeşili, beyazı bir arada görmedim diyorsanız, bu tatil tam size göre!

 
Toplam blog
: 11
: 1082
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

1984, İstanbul doğumluyum.İki çocuklu bir ailenin büyük çocuğuyum. Karadeniz Teknik Üniversitesi, ..