Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '13

 
Kategori
Gönüllülük
 

Herkes kendi Everest'ine nasıl tırmanır..?

Herkes kendi Everest'ine nasıl tırmanır..?
 

SÖYLEŞİNDEN


İylik peşinde koşmak için hafta sonu Antalya’ da idik yapılan organizsayon ülkemiz adına katılımcıların hepsini umutlandırıyordu.. binlerce insan ‘’ DAMLADA DERYAYI GÖRÜYORDU’’  küçük adımlarla büyük işler başaracağına inanan binlerce güzel yürekli insan. Özellikle bir kez daha inandım ki.. hayat engel tanımıyor.. beden engelli olabilir ama yürekler kocamandı... güzel bir Pazar sabahı Akdeniz güneşi mavi deniz.. ve binlerce iyilik için toplanmış insan.. ve oluşan sinerji.....

Yapılan organisazyonda tabi ki; gezgin, dağların adamı, ‘’ BUARDA KİMSE YOK MU?.’’ Diyen ve hiçbir ayrım gözetmeksizin dünyanın her tarafına koşan kocaman bir ekip oluşturmuş ve insana yardımın hayata ve tanrıya yardımcı olduğuna inanmış, biz varız diyerek yardım elini uzatan AKUT başkanı NASUH MAHRUKİ de olmalıydı, çünkü söz konusu olan yardım için bir adım atmaktı... ve katılımcılarla yaptığı söyleşide HERKESİN KENDİ EVERSİT'İNE NASIL TIRMANABİLCEĞİNİ anlattı, kendi tırmanışları ile hayatın tırmanışları arasındaki bağlantıyı  kurarak deneyimlerini paylaşıyor .. Hedefler olmadan zirvelere çıkılamayacağını, büyük hedeflere gitmek için planlı davranmayı, ve büyük hedeflere küçük adımlarla başlanacağını..  daha etkili bir alan yaratmak için risk alınması gerektiğini ve hayata pozitif bakmanın zirve yolculuklarındaki önemini anlatıyordu.. Genç yaşında onca başarıya imza atmış.. doğanın gizemlerini çözerken.. hayatında gizemlerini çözmeye başlamış olan NASUH MAHRUKİ devamla, her nereye gidiyorsak, her ne yapıyorsak, farkındalık düzeyimizi artırmamız, gerektğini, ve karşımıza çıkan riskleri sakinlikle ve bilgi ile yönetebilirsek içimizdeki Everestlere ulaşabilceğimizi, esnek olmayı, hayal gücünün genişliğinin önemini, iç motivasyonun önemini vurgularken dış motivasyonun fazlasının bağımlılık yaratacağını, özgüvenin yaşama katkılarını ego zirveye tırmanmada ve hayat önünde bir engel olduğunu.. anlattı.

Benim çıkardığım en önemli sonuçlardan birsi, HAYATIN BİR TAKIM OYUNU OLDUĞU VE HİÇBİRİMİZN HEPİMİZ KADAR AKILLI OLMADIĞIMIZ, BEN BİZ OLUNCA BİZDE BİR OLUNCA  NELER OLMAZ Kİ..   VE HEMEN YENİ BİR ŞEY DENEMEK İSTEDİ ONU DİNLEYENLER.. HAYAT DEVAM EDİYOR VE AKIYOR.... YARIN SABAH.. FARKLI BİRŞEY. DENEMELİ DİYE DÜŞÜNDÜM.. VE BOŞ ZAMANIMIZ DEĞİL BOŞA GEÇEN ZAMANIMIZI DEĞERLENDİRELİM.. EN ÖNEMLİSİ  HER NE YAPIYORSAK  AŞKLA YAPALIM... YAPACAĞIMIZ İŞE İNANALIM, ÇALIŞALIM İYİ VE GÜZEL ŞEYLER  ÜRETELİM... PAYLAŞALIM... TEŞEKKÜRLER NASUH MAHRUKİ  İYİKİ  VARSIN..

VE BİR OKULUMUZ OLSUN DİYE DÜŞLÜYORUM BEN DE VE  NİCE NASUHLAR YETİŞTİRELİM.. ZİRVE YOLCULUĞUNA ÇIKABİLECEK VE YAŞAMDAN KEYİF ALABİLECEK AKLI İLE RUHU BİR BÜTÜN... HAYATA  DEĞER KATAMA BECERİLERİ İLE DONANMIŞ. İNSANLARLA DOLU OLAN BİR ÜLKENİN ÇOCUKLARINI YETİŞTİRMEK İSTİYORUM... BİLGİYİ BİLGECE  KULLANABİLEN.. BU DÜŞTE BENİM EVERSTİM  BİR GÜN MUTLAKA DİYORUM... AŞK İLE

 

  

 
Toplam blog
: 8
: 483
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

Şahika Çağlar (Özünel) 1957, Çorum doğumludur. Ressam, Resim Öğretmeni Eğitim hayatının ilk..