Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Herkes kendi yaptığından sorumludur?

Bir kaç gün önce şu anda hatırlayamadığım bir köşe yazarının aktardığı bir hikayeyi çok beğendim. ' Ağzına su damlasını almış hızla bir yere doğru giden karıncayı yanından geçen bir köylü durdurup sormuş. Yiyecekten sonra suyuda biriktirmeye mi başladınız, suyu neden taşıyorsun. Karınca cevap vermiş; hayır ileride bir yangın var onu söndürmeye gidiyorum. Köylü gülmüş senin taşıdığın suyla ne yapabilirsin ki yangına, karınca cevap vermiş, önemli değil benim niyetim yangını söndürmek deyip yoluna devam etmiş.'

İnsanın sadece benim yapmamla ne olur dememesi toplumda çok büyük gelişmelere zemin hazırlar. Her insan yalnızca kendi yaptıklarından, kendi düşüncelerinden sorumludur. İnsanlar iyilik yaptıklarında bu iyiliğin karşılığını mutlaka alır. İnsanın pozitif tavrı ve davranışları öncelikle kendisine sonra da çevresine çok olumlu etki yapar ve bu insnalar her zaman etrafında aranan, beraber olunmak istenen kişiler olurlar. Her insan eğer gerçekten isterse çok pozitif olabilir. Yapılması gereken tek şey irade kullanmak tır. İnsanın kendisine olumsuz hiç bir düşünce içerisine girmeye izin vermemesi ile bu mümkün olabilir.

 
Toplam blog
: 33
: 2340
Kayıt tarihi
: 25.02.10
 
 

İletişim Fakültesi mezunuyum. Özellikle bilimsel ve coğrafi keşiflerle ilgileniyorum. ilgimi çeke..