Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Herkes ve Ben

                                                                               Herkes ve Ben
Herkes bir şeyler yapar ve yaptıklarını başkalarına göstermek ister. Yapmak isteği, insanı başarıya güdüleyen önemli bir etkendir. Kayda değer ve işe yarar bir şeyler yaptığımızda keyif alır, mutlu oluruz. Ben ise, yeteneklerim ve bilgim ölçüsünde bana düşen kadarını yapmaya çabalıyorum, yapıyorum ve yaptıklarımı ortaya koymak ve birden çok insanla paylaşıp, onlara fayda sağlamak için gündüz ve gece üstün bir gayretle çalışıyor, sınırlarımı aşıyorum.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..