Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Herkesi Güldüren Fıkralar

Herkesi Güldüren Fıkralar
 

ŞARJI UNUTTUN
Adamın biri arabasıyla şehrin içinde geziniyormuş. Kırmızı ışıkta beklerken, birden yan kapı açılmış, bir genç şarjdaki cep telefonunu alıp kaçmaya başlamış. Adam bir an şaşırmış ama hemen arabadan inip kapkaççının peşinden koşmuş.İki üç sokak ötede kapkaççı yorulmuş ve kaçamayacağını anlayınca belindeki bıçağı çıkartıp adama doğrultmuş, adam bıçağı görünce korkmuş ve o da elini cebine atıp:
- Birader şarjı unuttun yav, demiş.
 
**
 
HADİ ORADAN PİS ZENCİ
Amerika'da açılan bir fuarda zencileri beyaza dönüştüren bir makine tanıtılıyordu. Denemek 10 dolardı. İki zenci fuarı gezerken bu makineyi gördüler ve denemeye karar verdiler. Birinin 11 doları, diğerinin ise 9 doları vardı. 9 doları olan arkadaşına dönüp:
-Sen 1 dolarını bana ver, gidip birlikte beyaz olalım.
Arkadaşı ise :
-Dur! Önce ben gireyim, deneyeyim. eğer memnun kalırsam sana 1 dolarımı veririm, sen de beyaz olursun, dedi. 
Anlaştılar. Zenci gidip makineye girdi ve bir süre sonra beyaz olarak çıktı. Dışarıda kalan zenci duruma çok sevinmiş olarak arkadaşının yanına gidip :
-Çabuk 1 doları ver, ben de senin gibi beyaz olayım. Dedi ama...
-Hadi oradan pis zenci! Cevabını aldı.
 
**
 
BİR DE ORAYA BAKSAYDIN
İki kadın öteki dünyada konuşuyorlar.
- Selam, sen nasıl öldün?
- Donarak öldüm.
- Ne kadar korkunç.
- Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm. Peki sen nasıl öldün?
- Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu  yakalamak için işten eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum.
- Sonra ne oldu?
- Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya başladım. Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat bulamadım. Ararken aşırı yorulmuşum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.
- Ah be güzelim, bir de derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık...
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..