Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Sevgilisi olan dul kadına maaş yok!

Sabah her nasılsa erken kalkmış kahvaltımı ediyordum!

 

Telefon çaldı!

Çay bardağını aldım telefonun yanına koştum!

“Aloo!”

“ Beyefendi günaydın! SGK’dan arıyoruz da!”

“Buyur kardeş!”

“ Abi kusura bakma rahatsız ettik! Önemli bir konu için sizi aramıştım! Biliyorsunuz dul kadınlara aylık bağlıyoruz!”

“İyi yaptınız!”

“Yalnız, kurumumuz sevgilisi olan dul hanımlara aylık bağlamayacak! Mahallenizde bu tip kategoride olan hanım ya da hanımlar var mı?”

“Bana niye soruyorsunuz beyefendi?”

“ Müdür, bilse bilse Ahmet Bey bilir bunları dedi!”

“ Devlet işi olmasa müdürüne ne diyeceğimi biliyorum ama gene de geri gitsin! Bizi ne sanıyor ulan bu?”

“Yok Abi, yanlış anladın! O manada söylemedi!”

Fırsat bu fırsat Fahriye’yi ispiyonlayayım dedim!

Bana çok etmişti biliyorsunuz! Kaçıp gitmişti Erzincanlı bir çulsuza! Şimdi evde!

“ Fahriye’nin bir sevgilisi var bildiğim kadarıyla! Sevgilisinden geliyor; babadan da var!”

“Yok ya!”

“Tabi! Bir de devletten gelirse azar bu ya!”

“Doğru diyorsun! Listeden çıkaralım bunu! Sağ ol Abi!”

“Huriye var mı listenizde?”

“Var! Ona aylık bağladık!“

“Bakın işte onun sevgilisi yok!”

Memur teşekkür etti kapattı telefonu!

Huriye’ye müjdeyi verdim hemen!

 

http://www.internethaber.com/maas--406659h.htm

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..