Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '11

 
Kategori
Deneme
 

Herşeye rağmen

Her şeye rağmen sevdim ben hayatı, buğulu karelerin ardındada olsa. Ben en güzellerini, en saflarını, en hüzünlülerini, nadide bir çicek gibi büyüttüm yüreğimde. Geceleri düşlerimde, gündüzleri bulutlarda, yazabildiğimce şiirlerimde yaşattım seni. Mazi hep içimde siyah beyaz karelerde, kareler yüreğimin derinliklerinde dinmeyen bir sızı. Şaşırmış bir gemi misali sığınacak bir liman, yüreğimi yüreğine açacak bir yürek istiyorum. 

Nağmelerden perde perde yükselen ezgiler. Geçmişte yaşamak anıların karelerinde. Yağmur olsa, bulut olsa, güneş olsa, yine toprağa değer yaşanmışlıklar. Dönüp dönüp aynı karalere bakıyorum ümitsizce. Yüreğimi acıtıyor, ısıtıyor, kimi çığlık gibi, kimi şarkı gibi. Hazin bir çoban kavalının perdelerinden süzülüp, hüzün olup ruhuma damla damla düşüyorlar. Dönüp dönüp aynı karelere bakıyorum, zamanı geri çevire bilseydim… 

O güzel gözlerine baktığımda kızaran, yanaklarına özlem buseleri koyabilseydim. Ellerini tutabilseydim. Keşke…Keşke… Bana bakan o masum, tatlı bakışların içinde özlemlerim..büyüdükçe derinleşti. Sen saflık, temizlik, sen… sen.. hırçın kız… 

22.06.2011 Gülseren Akdaş 

''Hayat der ki; yaptığın seçimlerden dolayı başın derde girerse eğer ilk suçlaman gereken kişi sensin. Sızlanmak ve başkalarını suçlamak yerine hatanı bulmaya çalış.'' 

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..