Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
İnançlar
 

Herşeyin bir sonu olması da güzel..

Herşeyin bir sonu olması da güzel..
 

27 yıllık belki kimine göre az ya da çok gelen yaşam sürecimde öğrendim ki geç de olsa herşey gerçekten boş!! Ama şunu duyar gibiyim herşeyi bu kadar boşlama !yok boşlamak değil de sanki bazı şeyler anlamsız kalıyor her ne kadar uğraşılsa da..

Şu var ki; insanın yapmak istedikleri ile yapamadıkları arasında kalması büyük bir çıkmaz.Bu kadar uğraşıyoruz, didiniyoruz ne için? Bunun cevabı herkes için farklıdır sanırım.Benim için de farklı elbet yada sizinkiler gibi.İnançlarımız yada hayatın gidişatı herşeyi etkilemekte...Ve bazı şeyler için insan bazen kısır kalmakta ve de tıkanmakta.Herşeyi olduğu gibi kabul et mantığı ne kadar mutlu eder bilinmez.Kimseyi değiştirmek gibi bir niyetimiz yok tabiki..

Çekilen sıkıntılar ağırlık yaptığında üstümüze, herşeyin geçici olduğunu, bir gün herşeyin sonlanacağını bilmek insana bazen de huzur veriyor en azından diyoruz ki bu kadar sıkıntıyla sonsuz dek birlikte yaşamayacağım:)

İnsan olarak elimizden geleni yapabilmek, bu dünya denen yerde verilen görevi yerine vicdan muhasebesine gerek kalmdan yapabilmek insana yine de bir rahatlık veriyor.Bazen bunalınca herşeyin boş olduğunu bilmek iyi geliyor insana..

 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..