Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Hey Gidi Günler Hey

Biraz önce Atilla Korkmaz abi aradı acı tatlı eski günlerden bahsettik.

Tabi uzun yıllar her gün aynı güzellikte olmadı. Hepimizin doğruları ve yanlışları var. Suçu başkasının üzerine atarak rahatlayanlardan değilim. Kusursuz dost arayan dostsuz kalır. Bazen zaaflarımıza yenildik bazen öfkemize.

Eski günler güzeldi. Derneği tanıttığımız Radyo programları ve bir gün programı dinlemiş ve derneğe gelen bir engelli arkadaşı görmek sevindirmişti bizi. Acemiliklerimiz oldu yanılgılarımız ve hayal kırıklıklarımız umutlarımız acılarımız ve salonları dolduran kahkahalarımız oldu.

Cumhuriyet Lisesinde okuyordum. Arkadaşlarım Beyazay Derneğine gidiyor ben gitmiyordum. Bağımsız hareketim yoktu. Koşu yarışmasında Levent Beyazay’ın Kuran kursundan bahsetti. Ve ben körler okulundan formu aldım ve İstanbul’a gittim. İlk defa İstanbul’a gitmiştim. Avcılar Nakiboğlu Kuran kursu görenler ve görmeyenlerin birlikte eğitim aldığı bir okul. Sonra Cumhuriyet Lisesine dönüş. Hem kuran öğrenmiştim hem de farklı illerden görmeyenler derslerine nasıl çalışıyor kültür Dünyalarını nasıl geliştiriyor bana yeni kapılar açılmıştı. O zaman sadece Manisa İzmir’i biliyordum. Bir gün okulu Rahmetli Mehmet Tuna abimiz aradı. Beni Derneğe davet etti. Mehmet Tuna abimizi yakın zamanda kaybettik. Ondan ve diğer abiler ve ablalarımdan çok şey öğrendim. Ben Devlet parasız yatılı öğrencisiydim. Dernek vasıtasıyla Aile ortamlarını da görmüş oldum.

Lise bitti bir yıl aradan sonra uşak eğitim fakültesi o dönemde yönetime girmiş oldum. Giriş o giriş. Biraz önce yine Atilla abiden bazı uyarılar ve dersler aldım sağ olsun evet dernekçilik eski itibarını yitirdi bunda biz dernek yöneticilerinin zamanın ruhunu yakalayamaması da var. Ama bir yerlerden devam ediyoruz sosyal medya ve farklı internet platformlarını ’da değerlendiriyoruz. Yine de istediğimiz gibi değil. Sanal dernekçilik sanal üyelik ve farklı konularda kendimizi geliştireceğiz ama o zeytin ekmek yediğimiz ve çok şey paylaştığımız öz verili günleri arıyorum.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..