Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Hey sen!

Hey sen!
 

Hey, oradaki! Sen, sen evet sen! Bu yazıyı okumaya yeltenen sen !

Gözün çarptı mı yazdıklarıma ??? Neden geziniyorsun bu sayfalarda??? Derdin ne? Neyi bulmak istiyorsun, ne bulmayı umuyorsun???

Bu akşam işinden evine dönerken, kaç kişinin yüzüne baktın gerçekten?? Ya da kaç kişi gerçekten yüzündeki ifadeye dikkat ederek geçti yanından?? Bugün neleri dert ettin kendine??

....

Canım yanıyor. Anlatmadığım insan kalmadı, tüm tanıdıklarım, arkadaş, konu komşu, eş-dost...Bıktılar beni dinlemekten, her "Nasılsın?" sorusunu GERÇEKTEN soru sanıp anlatmaya başladığım bir yığın insan! Anlattım da ne oldu???Geçti mi acım? Azaldı mı? Anlattıklarım beni anladı mı? Ya da beni anlamalılar mıydı?

Peki ben neden anlattım bunca insana? Beni anlamalarını istediğimden mi? Yoksa bir avuntuya hasret olduğumdan mı?

Herkes hatalarının bedelini öder mi bu dünyada?? Öteki tarafa kalmaz mı günahların bir kısmı???

Neyi anlatıyorum ben şimdi sana? Ya da neyi anlatmaya çabalıyorum?

Aslına bakarsan ANLATAMAMANIN sancısını anlatmak bile çok zor...

Sen seç, GERÇEKTEN dinleyecek misin?? GERÇEKTEN nasılım merak ediyor musun? Hiç tanımadığın birinin acısını dinlemeye vaktin var mı? isteğin...Kanayan, durulan, kabuk bağlayan, sonra yeniden kanayan bir yarayı görmek istiyor musun?

SEN SEÇ?? YARAMI ANLATMAMI İSTER MİSİN???

 
Toplam blog
: 14
: 412
Kayıt tarihi
: 12.08.08
 
 

İstanbul'da yaşayan, finans sektöründe çalışan, bol kitap okuyan, müzik dinleyen, arada yazılar yazm..