Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '22

 
Kategori
Rüyalar
 

Heyecan yaşamdır

Yemyeşil yapraklar arasında kızıl bir çubuk gibi yanıp duruyordu.Ellerimi uzattım yakalarım sandım.Meğer çok uzaktaymış.Beyaz bir bulutun çırpınışları arasında böğürtlen yaprağı gibiydi sanki.Düşündüm düşündüm.Ama  boşuna, Anlayamadım.Tir tir titriyordu.Avucumdaki bir kelebek gibiydi. Yakalarım dedim uzandım.Uzandıkça daha uzaklara zümrüt koylara doğru gitti.Uçurumun kenarında zor durdu.Koştum,koştum yakalamak için.olmadı.Yeşil çimenler üzerinde mavi bir buz denizinde kayar gibi oluyordum.Aradan seneler geçti sanki.Heyecanım kaybolmadı.Tırmandım yukarılara,daha da yukarılara..Güneşe yaklaşmıştım.Yanıyordu gözlerim.Olmaz dedim. Bıraktım kendimi derin sulara. 

Hava soğuktu ama hiç üşümedim.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..