Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Heyyy gidi eski günler hey!!!

Heyyy gidi eski günler hey!!!
 

Sıkıcı bir bayram gunuydu. Bu defa her zaman ki gibi coşkulu değildi bayram sabahı.cunku memleket ziyareti bile babam bayramda calışıyor olmasından dolayı arefe gununden yapılmıştı. Tek yerine getirdigim gorevim kabristan ziyaretimizdi sanırım. Dedecim seni cok ozledimm

Sonrasımı uzun zamandır aslında kendime bu kadar zaman ayırmadım eve gelen misafirler dışında hic birşey yapmadım kısacası yan gelip yattım bugun. Çok kotu kaybediyorum bayram heyecanımı bu sabah gozumu actıgımda ailenin erkekleri bayram namazında gelmişti ama o tum aile fertlerinin bir arada oldugu şenlik gibi bayram kahvaltımız neredeydi sonra bu bayram bi eksiklik vardı. Ramazan davulcusu kapımızı calmadı. Çocuklugumda oldugu gibi ilk bayram harclıgımı davulcuya kaptırmadım sonra dedem! dedem yoktu bu bayram...

Sokaga cıkıp baktım ama dışarıda kimseler yoktu. Hatta cogu komşumuz bayram tatilini fırsat bilip gitmişlerdi bir yerlere. Yoktu işte bayram eglencesi hicbir yerde. Biraz sitem olacak ama kaybediyoruz galiba benliğimizi. Biz eskiden oldugu gibi yaşatamıyoruz bayram heyecanlarını.

Çocuklugumda oldugu gibi istiyorum bayramları...

Herkese iyi bayramlar, sağlıcakla kalın...

 
Toplam blog
: 27
: 2069
Kayıt tarihi
: 14.08.06
 
 

İzmir doğumluyum ama tamamen bir Çanakkale aşığıyım. Herkesin hayatı bir öyküden oluşuyor ve ben ..