Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Hiç mi duymadın be Adam

Hiç mi duymadın be Adam
 

Alıntı.


Sorularım sancılı, sorulmaktan imtina

Sana doğru gelmek istese de adımlarım

Kaçak bölgelerinle işim olmaz

Deyip ayaklarım geri kaçıyor.

 

Şimdi anladın mı

Neden yanında olmayıp

Sırtımı sana dayayamadığı mı?

 

İncitmeden kılı kırk yarıp öyle savrulmalıydı

Azığındaki çil yavrusu

Cesaret salyalı ödlek savrulmaların.

 

Kendi kabuğunun içerisinde

Kırılmalarını oynuyorsun, zilleri takarak

Hiç mi duymadın be adam

'Gırtlağın kırk boğum olduğunu'

Ahtım var, yanlızları oynayacaksın

Loşluğun dayağı ruhunu hırpalarken

İleriyi sen düşün, ömür billah!

 

El kol hareketlerini

Hararetli konuşmalarını

Bir gün sana yedireceğime yeminim vardı

Gözlerinin önünde

ok gibi vurulduğum, çıldırttığın o günü

Yüreğimin bir daha asla dönmek istemediği

Mülteci saatlerimin feveranını

Aczimde baskın olan, sert gücünü hatırla

Çünkü ben bunları asla unutmadım!

 

Duyguları katletmeden gözlerine inen perdeyi

Demek ki kaldırmayı yeknesak unutmuşsun be adam!

 

Rüzgarın yeline tahammülü olmayan

Kanadı kırık kelebek misalisin

Oysa, boşa beni pervane arayışların

Boşa kanca atmalar, boşa yalvarış ve geçersiz ilticaların.

 

Sis bir kez çökmeye görsün keremin kör duygusunda!

 

Şimdiye kadar

Nelerden feragat ettiğimi bilemedim

Bir zamanlar daha da şahlıymışım meğer

Saygının tekniğinde dizboyu manalıymışım

Ta kalubeladan beri

Mütekabilliğe yenilmeden senden öncesi.

 

Dünyamın salt senden ibaret

Olmadığını öğretmeye çalışsam da

Muvaffak olamamışım biteviye

Ama, bilmeni isterim ki

Olmaz artık senden sonrası

Ben merhametten musdarip, sen uçurumda virane.

 

Elime düştün desem ne olacak

Ben benden geçtikten sonra

Bıraktı gönlüm çark etti

Senli yılları yasakladım yüreğime

Yüzünden, çevrenden, boş şehrinin şeceresinden

Firariyim var mı?

Mimlilerin en mimlisinden!

 

Yanılan ben miyim diye

Sormak ister miydim, umarsızca

Hayır, hem de en kallavisinden

Sesini dahi duymak istemiyorum!

 

Şehvetsiz dürtüleri kamçılamanın da

Zaten hiç bir gereği dahi yok

Bilmem anlatabildim mi?

  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..