Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Hikaye

Güzel gözlü adam her gece uykum dan önce düşündüğüm yolundan geçerken gülümsediğim adam. Uzaktan da bilsem onun güzel gönlüne dokunduğum adam bilirim ki sever beni derinden ister yanında olayım ama o adam öyle bir adam ki bizim onunla çözemediğimiz meselelerimiz var adımlar atıpta tıkandığımız yollarımız ... Hep sen diye başlayıp biz diye devam edemediğimiz cümlelerimiz ... İkimiz de birbirimizin hikayesine yabancıyız aslında aylardır aramızdaki ince çizgiyide bir türlü geçip yaklaşamıyoruz ruhumuza belki korkuyoruz birbirimizden belki yakaladığımız bu ince çizgiyi kaybetmekten korkuyoruz, belki de birbirimize dokunduğumuz an bütün gizemin bitebilecek olmasından korkuyoruz, belki de birbirimize aşık olmaktan korkuyoruz.Korkularımıza yeniliyoruz biz hergün hergün biz ile başlamaya çalışıp devam edemiyoruz cümlelerde ... Bazen insanın başına bu da gelebiliyor birine koşar adım atmak isterken bazen biri sizi külçelerle yerinize mühürleyebiliyor...

İşte biz tam o külçelerle olan yerdeyiz onunla ne bir adım fazla ne bır adım az bir cambaz gibiyiz ne o fazla açılıyor ne ben fazla ... Küçük bir cesaret sonumuzu getirebilir belki de başlangıcı kim bilebilir...Bilmiyoruz hayatın bize ne verebileceğini bilmiyoruz bildiğimiz kadarından korkup kaçıyoruz birbrimizden diyorum ya bizim onunla çözemediğimiz bir meselemiz var birbirimizi gördüğümüzde frenlediğimiz güzel duygularımız ... Bazı günler gözümüzün içine bakmaktan korktuğumuz meselelerimiz .. A ile başlayıp Z ile biteremediğimiz... Hiç bitmeyecek bir hikayemiz var ...

 

Arzu Saim 01/07/2012

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..