Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Yüzün

Yüzün diyorum yüzün, ona  bakmak duru bir suya bakmak kadar temiz ve berrak..Yüzün öyle sakin öyle uysal ki bakılamayacak kadar efsunlu ...Hele ki sesin, sesin öyle bir hülya ki sonsuzluğunda ölmek istiyor insan, ne derin ne huzurlu yüzün,sesin ... Yüzün diyorum yüzün dokunulmaya kıyamayacak kadar kıymetli, çalınmaya değecek kadar davetkar... Ah yüzüne hürmet ettiğim ey sesine aşık olduğum ey sevdiğim gözümün nuru ... İçimi habersiz aşkınla parçalayan sen ki benim anlamsız gözyaşlarım... Dokunamadığım, öpemediğim, sevemediğim canım.. Öyle bir akarsu  var ki içimde senden yana sen yokken bile delicesine sana akıyor ... Ah gülen gözlerine hürmet ettiğim canımın canı sen ki benim gecelerimin ayı gündüzlerimin güneşi keşke bir kez olsan görsen seni nice sevdiğimi.. Ah canımın canı ah yüzüne hürmet ettiğim sesine merbut kaldığım ... Şimdiler de seni gördüm göreli yüzün gözümde , ellerin kalbimde canım ise yüreğinde ...

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..