Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Hımmmm, asayiş nasıl bakalım çocuklar?!

Hımmmm, asayiş nasıl bakalım çocuklar?!
 

Malum yaz, sıcak, şu bu.
Birden, aniden, ansızın, şeytan dürttü.
Denize nazır yayılmış, mayılmış ve kaykılmışken,  

Dur bir bakayım dedim, geçmişlere selam çakarak. 

Abovvvv, ne göreyim. 

Aynı hamam, aynı tas 

Demirbaşlar katolog sıralamasıyla devam ederken,  

Yeni yetme hevesliler cilloplama bir misyonu büyük bir vakurla taşıyaduruyorlar. 

Bilmiyorlar ki, üç vakte kadar yer ile yeksan olacak iştahları. 

Neyse efemmm,  

Baktım durdum, baktım durdum sayfalara. 

Okumaya niyetlenmedim bile. 

Çok zeki bir hatun olduğumdan, zamanında çakozladığım için durumu, şimdilerde de neler var satıraralarında biliyorum. 

Mutlaka birileri birilerine geçirmiştir, laf çakmıştır, ayar vermiştir, tehdit etmiştir, bıdı bıdı bıdı.... 

Sazanspor tayfası da vakur bir edayla, müdahil olacak tarafa doğru tuzlarıyla koşmaktadırlar. 

Neysa ahali. 

Şu an püfür püfür bir rüzgara karşı yedinci kattaki evimin balkonundan, deniz dalgalarıyla cilveleşmekteyim. 

Bir süre ortalığı karıştırasım var. 

Baktım pek bir süzgünsünüz. 

Size hareket lazım. 

Yıllar geçtiği halde hala saymaktasınız kuluçkalarınızda. 

Eeeee, ayıp oluyor yani 

Not:Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim. 

Piliz not: Acele etme cicim, olur mu?! 

Yenilere not: Beni Ümit Bey' e sorunuz! 

Hatalıysam hemen koştura koştura bildirin şekerim olur mu?! 

Kaçtımmmm 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..