Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

His

His
 

Seni onu ilk gördüğüm an aramıştım hatırlıyor musun?

- Evet.

Eve gelip heycanlı heycanlı anlatmıştım. Daha asansörde aramıştım, kapıyı açamamıştım, salak gibi heyecandan anahtarları karıştırmıştım. Ben onu ilk gördüğüm zaman güzel bişeylerin olacağına inanmıştım. O olduğuna inanmıştım.

Sonra benim hayatıma girdi. Beni alıştırdı ve bana çok güzel zaman yaşattı.

Onunla olan 1 sn. bile huzurdu. Ve zaten bunun için sabırlı ve anlayışlıydım bence. Onu geleceğimde istemiştim çünkü bana ilk gördüğüm zaman bu his geldi. Bu yüzden de dua ettim Allah'ım bana sabır ver saçma sapan davranışlarımla onu kaybetmeyim, bunu da bozmayım diye.

Ve hayatımın ilk defa bir döneminde melek oldum.

Ve en depresyona girmemesi gereken zaman da depresyona girdi.

İşin kötüsü play list'm de şarkıdan çok onun sesi var.

Ona bir klasör yapmıştım galeride onun attığı attığım şeyleri oraya koymuştum.

Ona benim canım demeyi severdim, zaten canım kelimesini de bu şekilde sevmeye çalıştım.

Onu telefonuma öyle kaydettim 2 gün önce, neyse ki sonra değiştirdim. Belki içime doğdu bilmiyorum. Ama daha iyi oldu çünkü benim canım diye kayıtlı birinin bana mutsuzum demesi hoş olmazdı. Mutsuzum genel bir ifade, demekki ben de edemedim.

Ve şu an bitti mi ne oldu bilmiyorum ama en kötüsü şu ki bana sorsalar bu 2 3 haftayı tekrar yaşar mısın diye yaşamak isterim.

Bunları sesli söyleyemezdim, duymak daha bozuyor beni, yazmam gerekiyordu ben de seni seçtim.

 
Toplam blog
: 16
: 107
Kayıt tarihi
: 04.06.15
 
 

Bilkent Üniversitesi ..