Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sihirli değnek

Sihirli değnek
 

Bayım, sihirli değneğimle kafanıza vurup hayatınızı değiştirebilirim. Bana biraz izin verirseniz çok az canınızı acıtarak dünya üstünde daha çok yer kaplamanızı sağlayabilirim. Deli olduğumu düşünmekte serbestsiniz ama lütfen deliliği kötü bir şey olarak görmeyin, siz de biraz delirebilirseniz mesela kuşlarla konuşmayı öğretebilirim size ve eminim kuşlarla konuşmak çok güzel hikayeler dinlemenizi sağlayacak.

Bayım, siz bilmezsiniz, yemek yapmak güzeldir. Yemek yapmaktan sıkılmak da güzeldir. Yemek yemekten sıkılmak da güzeldir. Ve hayatınız boyunca hiç kahve içmemiş olmak da güzeldir. Hayatı boyunca hiç kahve içmemiş biri olarak yeni çekilmiş kahve kokusunu sevmeye bile başlayabilirsiniz bir gün.

Bakın bayım, ben aslan terbiyeciliği yapmış, koç kurban etmiş, yengeç salatası yemiş ve yay germiş bir insanım. Yılın hangi ayı doğmuş olursanız olun, size de rahatsızlık verecek bir dolu numaram var benim. Fotoğraf makinasını kullanmayı biliyorsanız eğer şöyle anlatayım size, nereye odaklanırsanız diğer kısımlar flu görünecek. Siz lütfen odağınıza gamzelerimi koyun, gerisi germesin sizi.

Bakın bayım, şunu aklınızdan çıkarmayın: ben kickbox biliyorum. Ve eğer kalbimi kırmaya kalkışırsanız kafanızı, en azından burnunuzu kırmaktan çekinmem...

Kim olduğunu bilmediğim beyefendi, ben makinaların bozulmasına sevinen biriyim. Arızalanan şeylerin içini açıp içinde ne olduğunu ve nasıl çalıştığını öğrenmeyi severim. Kendi içimi çok kurcalıyorum diye nasıl çalıştığımı bildiğimi sanmayın. İnanın bunları yazarken de bir arızayı tamir etme halindeyim. Bütün bu arızaların bir gün siz geleceksiniz diye oluştuğunu düşünüyorum. Lütfen kullanım kılavuzum olduğunu düşünmeyin.

Bayım lütfen çok konuşun. Küsmeyin hiç. Küsmek ipi dolaştırıp germek gibidir, düğümler çözmek yerine yapılacak daha güzel işler var dünyada.

Karşılaştıktan sonra banyoda şarkı söylediğinizi farkederseniz çok dua edin, bu hep olsun diye.

Bişey itiraf edeyim, bazen evde yemek yaparken kaşığı mikrofon yapıp dans ederek şarkı söylerim ben. Bunu sadece yan apartmanda komşumuz olan aile biliyordu buraya yazana kadar. Siz yokken  bunu yapıyordum ben, lütfen hayatımdaki küçük keyif anlarını yok edip etmediğinizi önemseyin. Ben yemek yaparken şarkı söylemiyorsam eğer, bilin ki siz de gideceksiniz.

Bayım, ben bunları hem sizin için hem degeldiğinizde  aklımda kalsın diye kendim için yazdım. Bugün keyfim çok yerinde, lütfen siz de gecikmeyin.

 
Toplam blog
: 18
: 292
Kayıt tarihi
: 22.01.10
 
 

Bir varmış, bir yokmuş. Herşey bir varmış, birden yok olmasın diye yazı olmuş. Dünyada o kadar az..