Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

16 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Hislerim

Yaşanmışlar unutulmaz,
Sığmaz yazsam sayfalara
Kader diyerek sığınırım Hakka,
Yüreğime gömerim
Ağlayan yüreğim ses verse,
Değmez bu akan yaşlara
Acı ve çileli de olsa imkan olsa
Geçmişime yine dönerim.

Bazen güldüm,
Bazen de hıçkırarak ağladım
Zor oldu,
Tüm hayat boyunca kazanımlarım
Sevdalar yaşadım,
Coşku ile ve yürekten delicesine
Çok güzel günlerim de oldu,
Yaşadıkça değer veririm

Elli iki sene geçti,
Hüzünle sevinç bir arada kucaklaşırken
Bekler oldum gelecekten,
Biraz hayal birazda umut
Usandım yalnızlıktan,
İçimdeki benliğimle savaşırken
Hayattan ders çıkarır,
En azından ne yapacağımı bilirim.

Özlemlerim yüreğimde,
Hep bir kuş misali çırpınırken
Hatıraları ile duygulanır,
Acı ile de olsa birazda gülümserim
Sevdiklerimle uzaktan da olsa,
Aşk ile dolu selamlaşırken
Yalnızlık duygusundan uzaklaşır,
Sevildiğimi bilir sevinirim

Ayhan İÇÖZ 14.11.2019

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..