Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Honved’in golünü kim, nasıl attı?

Honved’in golünü kim, nasıl attı?
 

Hakem Bey, golü kime yazdın?


Honved - Fenerbahçe maçının 86. dakikasında Honved’in golü geldi.

Golü kim attı?

Bu sorunun yanıtı farklı biçimlerde yanıtlanmışa benziyor.

Televizyonda maçı izledim; golü, Ali Bilgin’in eliyle/ koluyla attığını gördüm. Bu nedenle de “Fenerbahçe iki gol attı, ama...” başlığı koydum.

Yazımı yayına verdim; yattım.

Sabah gazetelere baktım; internette dolaştım.

Golü kimin attığı, nasıl attığı konusunda yazılanlar farklı farklı.

Kuşkuya düştüm.

Hangisi doğru?

*****

“ Kademeye girmesi gereken Ali Bilgin ile topa hamle yapan Fritz’den seken top ağlarımıza gitti.”
( Hürriyet)

(Hürriyet, ayırca golü Ali Bilgin’in “kendi kalesine” attığını yazıyor.)


“Volkan- Ali Bilgin anlaşmazlığından Fritz skoru eşitledi.”
(Cumhuriyet)

“Fritz Volkan Demirel ile Ali Bilgin’in yüksek toptaki anlaşmazlığından yararlanıp topu göğsü ile ağlara gönderdi.” (Milliyet)

“Sağ kanattan gelen ortada arka direkteki Ali Bilgin Fritz'e vurdurdu ve top ağlara gitti..”
(Maraton)

“...soldan yapılan ortada kaleci Volkan ve Ali Bilgin topu birlikte seyredince Fritz elle karışık bir şekilde topu filelere gönderdi.”
(Antu.com)

“Volkan Demirel ve Ali Bilgin'in anlaşmazlığını iyi değerlendiren Fritz'in göğsüne çarpan top filelere gitti.” (fenerbahce.org)

“Volkan müdahale edemeyince Ali vurmaya çalıştı, Fritz beraberliği getirdi.” (Sabah)

“Volkan ve Ali Bilgin topu birlikte seyredince Fritz elle karışık bir şekilde topu filelere gönderdi.” (gazeteport.com.tr)

“Ali Bilgin'in 86'ncı dakikada kendi kalesine attığı gol Macar ekibi için adeta teselli ikramiyesi oldu.”
(fotomac.com.tr)

“Volkan öne çıktı, uzak direkte Ali Bilgin topa vuramadı. Arka direkteki Fritz koluyla topu ağlara gönderdi.” (zaman.com.tr)

****

Off!

Her kafadan bir ses!

Herkes almış sazı eline, vuruyor farklı bir teline...

"Golü kim, nasıl attı?" diye anket mi yapsak?

Sahi, Honved’in golünü kim, nasıl attı?
 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..