Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hoş geldin hayatıma

Hoş geldin hayatıma
 

bebeğim oldunnnn


Hayatın kıyısında gelgitler yaşarken sen varlığını sundun bana.önceleri hayaldir gerçek olamaz diye düşünmüş kendime mutluluğu yasaklamıştım.

Evet; evet kesindin, sendin ve hayatımın merkezine yerleşmiştin.Varlığınla yeniden şekilllendi hayatım, bedenim, hayallerim.

Tekrar tutundum hayata, bana bu gücü sen vermiştin.Şu an karşımdasın gülen yüzün, bal rengi gözlerin, içindeki o hırçın duygulara acemişce gem vuruşunla.

Aldım seni kollarıma öptüm sevdim okşadım kokunu çektim ta içime derinliklere.

Sen uyurken seyretttim o masum yüzünü, hafızama kazıdım tüm gördüklerimi en ince ayrıntısına kadar.

Beni hayata bağladın yaşantıma anlam kattın sen benim yaşam kaynağım oldun.

Ve allaha şükrediyorum seni bana bağışladı senle beni ödüllendirdi.

İyiki varsın iyiki hayatımdasın.Sana söyleyecek o kadar çok şey varki sadece yüzünü bile seyretmek beni mutlulukların en derinine götürüyor bu dünyadaki en büyük servetimi sen olarak kabul ediyorum.Seni çok ama çok seviyorum.

Canım bir tanem;

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak yüreğineeeeee.
 
Toplam blog
: 21
: 1338
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

1967 doğumluyum. Evliyim. 2 oğlum var. MYO mezunuyum. Hayatı, insanları ve gezmeyi çok seviyorum. İş..