Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Hoş geldin hüzün

Hoş geldin hüzün
 

Hüzün. İçinde bir şey saklı, sihirli bir yanı var hüznün. “Senin bir de ruhun var. Hatırla.” diyor sanki insana. Davetsiz, ama rahatsız olmayacağınız bir misafir. İsyan yok hüzünde. Kabulleniş ve gönüllü bir teslimiyet… Acı gibi yakmayan, sıkıntı gibi boğmayan.

Geçenlerde beni ziyarete geldi; ben de dedim ki:

“Ne zamandı en son gelişin bilmiyorum. Belki, geldin gittin fark etmedim. Seni ne kadar özlediğimin farkında olmadığım gibi, günlerdir beklediğim de belki sendin. Ve nihayet geldin. Hoş geldin hüzün. Beni bana getirdin.”

Beraber geçen sürenin ardından arkasından seslendim:

“Gelişine sevindim; gidişine üzülmedim. Merak ettiğim, sıkıntıyı da yanında mı getir miştin? Bilmiyorum seninle mi geldi; bildiğim hala gitmediği.”

Duymadı sanırım, cevap gelmedi. Sesim gene kısık. Sıkıntı! Hadi, git, sıktın artık!
 
Toplam blog
: 16
: 735
Kayıt tarihi
: 29.10.07
 
 

Geceleri sever misiniz ya yıldızları; sizin için kaymayı bekleyenleri. Ben hep sevdim, çocukluğum..