Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal Hayâlim

Hoşçakal Hayâlim
 

 
bir hayâldin sen/ yarattığım
papatyalarla bezeyip
taçlandırdığım başımda
bir resim eskizi
tamamlanamamış/ yarım
 
gününü dolduramadan
ölmüş kelebekleri
 
bir düş kıyısı aşkın
sevinç denizlerimdi benim
yitik sevdam demir alıyor şimdi
meçhul hüzünler okyanusuna
 
sarsak adımlarım, kanayan umutlarım
yıkılır üzerime kalp duvarlarım
sen ki, yeşilini gösteremeyen bahçe
hüzünlerini bana bıraktın
sarı yapraklı güzün
 
oysa ben
himâyeye muhtaç bir kuş gibi
yüreğimin elleriyle sarmalamıştım seni
 
ve sen
elini gezdirip saçlarımda
gözyaşlarımı şefkatinle uyuturken
çok masumdu bu aramızdaki kabahat
bilmezdim
gelecekmiş bir gün vakti azâd
 
sevda hançerinin açtığı, bu kapanmaz gedikle
bedenim ölüm sükûtunda/ dilim lâl
can evimde kör lâmbalar
ölümcül karanlık var
 
anılardan derdim sana bir demet vedâ busemi
bu aşkı virânından kalsın sana yâdigâr
ister at, ister yak
ister anılar mahzenine bırak
ne çâre, ses vermez ki artık
bu kırık telli saz
bu kavruk bedende yeniden
yeşeremeyecekler nasıl olsa onlar
hoşçakal hayâlim hoşçakal
 
8 0cak 2009
 
Hâdiye Kaptan
 
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir 
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....