Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Gidemiyorum Bu Aşktan

Gidemiyorum Bu Aşktan
 

 
dilinden dökülenleri
tam orta yerine konduruyosun
kalbimin
 
sen konuştukça
bir kuş gibi çırpınıyor kafesinde
kalbim
kendini yırtarcasına
 
sonra
susuyosun bıçak keskinliğinde
boşluk duygusunu soluklayarak
o da susuyor
 
çekilip yorgun anılar zamanına
çiziyor gözlerinde
kara kalem resimlerini
bu son, bu son diyor içi
 
lâkin nâfile
her seferinde, iflâh olmaz
aşkına köle kurbanlığın
yeniden aralandığında dudakların
dev fenerler değiyor gözlerime
kamaştıran bakışların
mutlandırıp
giriyor yeniden gönül gözüme
 
ölü kulaklarım
işitmiyor
yabancı kendi söylediklerine
 
gözlerim
kendi gördüklerine göre ayarlıyor
her şeyi
 
bir ayın sıcak mumu altında
boğazımı sıkan yumru gevşiyor
mutlu bir yenilginin
sarhoş boşluğunda
yüzüm farklı iki insan
 
yıldızlar düşüyor
tane tane gökyüzünden
hepsi birer ateş oluyor bedenime
 
gözlerindeki akisli sularda
sıcak bir yaz gülümsüyor bana
 
umudun çürük ipini çeksem de
sevincimin çıldırışını duyuyorum
kalbimde
 
yeniden gitsen 
aramıza görünmez camlar çekilse bile
sevgi yeniden dilsizleşse
gidemiyorum bu aşktan
 
zaman zaman görünen
aşkın saklı kokularında
anlıyorum, özlemin yetecek bana
razıyım
gözlerindeki âşinâlığıma
 
9 Ocak 2009
 

https://www.youtube.com/watch?v=orvvR4lybI0

 
Hâdiye Kaptan
 
c)-Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....