Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hoşçakalın

Hoşçakalın
 

Ve artık veda zamanı...

Hiç bir şey söylemiyorum. Ben kimseye ne kırıcı davranabilirim ne de bana davranıldığı gibi saygısızca davranabilirim.

Sayın editörlerimiz yazımı yayından almışlardır. Saygı duyarım ama ben artık burada yazamayacağımı hissediyorum.

Tartışma, kırıcı olma, tuhaf benzetmeler, alycı tavırlar bana göre değil. baş edemiyeceğimi biliyorum.

Hep sevgi saygı ve güzellikler üzerine yazmayı denedim. Kırıcı olmamaya gayret ettim.

Bu yeterli gelmiyormuş demek ki...

Teşekkürler...sevgi ile kalın
 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..