Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Portakal Çiçeği ve FISILTI

http://blog.milliyet.com.tr/elvince

09 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Böyle başlamaz mı sevişmek ?

Böyle başlamaz mı sevişmek ?
 

İlk önce :
Benli gözlerini öptüm
Sonra gözlerimin değdiği her yeri…

Böyle başlamaz mı sevişmek? Saklı bir mücevhere, Kaf dağının doruklarında… Ulaşabileceğin tek yol…

Ne tutar yerini, hangi sözcük tamamlar değerini. Öpüşmeden sevişmek kimin harcı? Becerebilen var mı? Sevişirken, gözlerinin değdiği her yeri öpmeden, sükunete eren… O an; dünya hiç dönmüyor gibidir. Sadece sevgili semah eder… Gözlerinde sen…

İlk önce: benli gözlerini öptüm, sonra gözlerimin değdiği her yeri, yangınlara denk.Yangınımın külünden bir sen yarattım. Baştan ayağa ben. Yandım küle döndüm… Baştan ayağa sen, gözlerinde semaha durdum… Böyle başlamaz mı sevişmek?

Bir sevda; ötesi boş, binlerce kez ölüp dirilmek… Ve hasretinden eskitilen bütün prangaların kulak parçalayan feryatları. En yalnız, hatta yalnızlar heyhulası olduğuna inandığında; bir anıya sarılıp, bir bukle öpücük kondurmak yanağına. Delirircesine aman dilemek anılardan. Bin kez ölürde insan, bir kez sevebilir… Bunu parçalanırcasına fark etmek… Bir sevda; ötesi boş…

Bir sevda için ölüp ölüp dirilmek
Yalnızlığına inanıp
Bir anıyı hatırlayıp
Bir bukle öpücük kondurmak
Yanağına…

Böyle başlamaz mı sevişmek? Gözlerine ne zaman baksam, uzaklaşır gider yalnızlığım. Savrulur saçlarımda rüzgar. Toplarım bütün sırları dudaklarımda… Ateş hattında… Seni kuşanırım, hazır olurum patlamaya. Dokunurum “mayın tarlası” dudaklarına…

Sınırlar, geçilmek içindir… Yaşam, ölmek… Öpmek, sevişebilmek için…

Mülteci; ancak kendi yüreğine sığınabilir… Ben öpüşlerine, yalnızlığımdan kaçarken…

Deli gibi ölürcesine
Hatıralarla sarılıp
Ufuklara dalmak gibi
Bir kez sevip
Bin defa ölmek gibi yaşam
Söylesene çiçeğim

Böyle başlamaz mı sevişmek?



Blog notum: bana şiir okumayı yasak etmeliler… Bir şiir aklıma getirir diğer şiirleri… Şiirleri…
Şiirler yüreğime kurşun gibi mevzilenir. Öpmek sevişmek içinse, şiirler ebedileşmek içindir… Şairi kim bulamadım, blog yazıma ara ara bir öpücük tadında serpiştirdiğim şiirin. Pasta tariflerimin arasında vanilya kokarak beni bekliyordu… Bu sabah bir bardak çay eşliğinde pencereden sokağı izledim, gökyüzünde bir serçe kanat çırpıyordu.Babadan kalma eski radyomda bir şarkı çalıyordu;Avuçlarımda hâlâ sıcaklığın var, inan
"Unuttum" dese dilim, yalan, billâhi yalan
Hasretindir içimde hep alev alev yanan
"Unuttum" dese dilim, yalan, billâhi yalan...


 
Toplam blog
: 76
: 2902
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

"Yasamak sakaya gelmez,büyük bir ciddiyetle yasayacaksinbir sincap gibi mesela,yani yasamin disinda ..