Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Af istemiyorum!

Af istemiyorum!
 

Ne affıymış bu? Kimin için? İki tane dağ eşkiyası silah bırakacak diye mi? Bırakmak isteyen bırakır, kim ne diyor? Vatandaş olarak af maf istemiyorum!

Benim askerime silahını bıraktıracak o barış güvercinleri ama o teröristler masum insanları katledecekler ilk fırsatta. Kimi kandırıyorsunuz siz? Ne barışı ne çözümü?Barış isteyen yola mayın döşemez. Barış isteyen, kapıda nöbet tutan askere silah çekmez. Barış isteyen, evine dönen masum insanları silahla taramaz. Barış isteyen, köyü basıp öğretmeni kurşuna dizmez, masum kadınlarla bebeleri öldürmez. Barış isteyen, ekmek götürdüğü askeriyenin gizli gizli planını çizip dağa yollamaz.

İstemiyorum af!

Kimseyi Kürt Türk diye ayırmadım ayırmam da. Çevremdekilerle de komşuluk ve iş arkadaşlığı ilişkilerim var. Bayramda seyranda ziyaret etmişliğim var, sofrasında bulunup sofra kurduğum var. Düğününe gitmişliğim, cenazesinde hep beraber Kur'an okumuşluğum var. Ayırmadım. Bayrağıma dil uzatırsa, askerime silah çekerse ayırırım. Vatanıma göz dikerse karşısına dikilirim. Kim olursa olsun. Başkalarının oyunlarına alet oluyorlarmış, olmasınlar. Yok mu kendi akılları?Ülkemizin heryerinde yerleşebilir, iş sahibi olabilir herkes. Kim kime sen şusun busun diyor? Edebiyle oturanın kapısına kim dayanmış? Niye kıymetini bilmiyorlar?Doğudaki askerim neden her aracı on adımda durdurup fellik fellik arıyor? Niye bu taraflarda aramıyorlar? Demek ki ''aranıyor''lar. Doğuda imkanlar kısıtlı hayat zor, ama oraya iki çivi çakmaya gelen mühendisi niye vuruyorsun? Fakir edebiyatı yapmak daha mı fazla reyting sağlıyor? Dağa çıkmayı biliyorsun da köyüne okul yapmak için iki tuğla taşımayı bilmiyor musun? Köyde fakirsin dağda bal kaymakla mı bakıyorlar sana, ona? Askere silah çekmekle mi kalkınacak o fukara halk?Teröriste yataklık yapmakla mı köyüne elektrik gelecek? Eline silah alan biri o silahı ya kendi bırakır ya da bıraktırılır. Askerimin de devletimin de gücü yeter kimsenin şüphesi olmasın.

Af istemiyorum!

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..