Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Hoşuna gider mi?

Hoşuna gider mi?
 

yalnızlık


Senin hoşuna giden insanlar var,
Senin boşuna gittiğini anlaman kadar boş…
Hoş, gene de hoşuna gidiyor bu boş şeyler.
İnsan deyince benim aklıma hoş şeyler geliyor
Geliyor ve gitmiyor aklımdan
İnsana dair ne kadar boş şey varsa…
Gülüp geçmek de olası aslında
Hoşuma gidiyor gülmek
İnsanlar aklıma gelene kadar…
Nereye gidersen git
Zaman boşuna gidiyor!
Boş işler varken
Hoş işlerle oyalanmak zannediyorsun güzel yaşamayı
Hoşuma gidiyor aldanışın
Sizi bilmiyorum
Ben herkesten önce aldanmışım
Koca bir şehri boş yere yakmak
Ne haddime ki benim
Efkar dağıtmak için üstelik
Kendini yakmaktan aciz ben
İnsanlığı boş yere telef etme niyetinden
Sırf hoşuma gidiyor diye
Vazgeçmem lazım.
Hoşuna gider mi?
M’S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..