Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

07 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ibrahim'in kitabi ve bizim kızın telefonunun başına gelenlerin hikayesidir...

Ibrahim'in kitabi ve bizim kızın telefonunun başına gelenlerin hikayesidir...
 

Bir aralar baktim. Bizim kiz Internette ha bire ugrasiyor. Ne yapiyorsun evladim? E-bay'dan telefon alacakmis. Yahu nasil telefon bu? Ekranli, mekranli, kamerali, internetli, klavyeli... Dur hele, demistim. Kac para? Ucyuz, demez mi? 300 dolara telefon olur mu? Hem 300 ile bitse neyse? Internet servisi, mesaj servisi, falan servisi, filan servisi... Olmaz!... Benim telefona verecek 300 kagidim yok!...

Benden umdunu kesti. Umut abisine umutla yanasti. Sonunda Umut evet demis...

Uc-dort aydir bizim kiz Sidekick 3 marka telefonunu elinden dusurmez olmustu.

Bugun okuldan aradi:

- Alo!...

- Hayirdir? Bu senin telefon degil?

- Benim okulda dolabima girmisler. Telefonum calindi!...

Acaba? Bir yanlis olmasin? Senin okulda calinti mala tenezzul edecek kimse var mi?...

Gibi abuk subuk laflar ettik...

Sanki biz zamaninda hic bir sey calmamis gibi namuslu olmadik mi?

***

Ilkokul bir veya ikinci siniftayiz. Arakadasim Ibrahim zengin cocugu. Bir suru kitaplari var. Bir tanesini hic unutmam. Normal kitap boylarindan kucuk. Kuse kagida basilmis. 20-30 sayfalik bir kitap. Uzerinde de cok guzel bir resim var. Kitabin ismi mi? Rapunzel...

Ibrahim kitabini bir daha goremedi...

***

Ben; aksamlari, herkes uyuduktan sonra Rapunzel'i yastigimin altindan cikarir, oksardim...

Bizim kizin telefonunu hangi garip oksuyordur?

Kimbilir...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..