Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İç çatışmalar - I -

İç çatışmalar - I -
 

İçimde, insanlara sunabileceğim kocaman bir sevgi var. Ama insanlar kötü, korkutuyorlar. İçlerindeki o masum çocuğu acımadan öldürüp fark etmeden kendi katili olanlar, şimdi kalplerimizin peşinde. Yok edecekler hislerimizi, bize dair ne varsa çalacaklar. Bu yüzden arkama bakmaktan kaçmaktan yanayım, elimden geleni yapıyorum. Ama artık içmdekiler fazla gelmeye başladı ve yoruyor. İlla aşktan bahsetmiyorum, anlamıyorsunuz. Hayatta en çok önemsediğiniz şey bu değil mi? Bence olmamalı, bambaşka şeyler anlatmaya çalışıyorum. Mesela ben, bana güvenebilecek ama güvenmiyorsun diye trip atmayacak, gerçekten ;sevgi, saygı ve güvene layık insanlar arıyorum. Belki o zaman ben de olmam gerektiği kadar saygılı olabilirim.

Bazen neyi beklediğimi bilmeden kendimi, bekliyorken buluyorum. Hâlâ içimde insanlığa dair bir umut olmasına güleyim mi ağlayayım mı kararsızım. Ama ikisini de yapacak istek yok içimde. Ne gülecek kadar mutluyum (çoğu zaman) ne sahte gülüşlerle kandıracak kadar yalancı ne de ağlayacak kadar kendime yardımcı. Sanırım artık pek bir şey değilim. İnsanların iyi ya da kötü kıstaslarına bile uymuyorum bence.

Yapabildiğim tek şey, sırf yolu yarılamış olmak için başarılacağına inanmak. Bir gün gerçekten anlayışlı ve oldukları gibi görünmekten utanmayan insanlar olacaklar. Bu benim başarabileceğim bir şey değil tabii ki ve ben yapacağım demiyorum ben de insanım ve haliyle belki de çoğu kişiye göre daha fazla hatam var. Ama bir gün herkes, çok düşünmekten kendi içindeki boşluğa düşüp o kuytuda gerçek kişiliğini bulacak. Kendinizi ve beklentilerinizi bir an önce bulmanız dileğiyle, esen kalın..

 
Toplam blog
: 25
: 274
Kayıt tarihi
: 13.08.12
 
 

Bir müzik aç sokakların şenlensin. Özgürsün, yollar senin. Git gidebildiğince. Giy en şatafatlı e..