Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen' e dair

Git be adam!
Gözlerimde bir yıkım, yüreğimde bir kaybolmuşluk hissi
Bırak da git.
İstemem artık gözlerinin kahvesinden, bana bir veda bile etmeden git.
Beni ne kadar güldürdüysen, içimdeki çocuk seninle ne kadar mutlu olduysa,
Hepsini haram et de git.
Gidiyorsun ya, tam git bari.
Ne adın kalsın ne gülümsemelerinin bıraktığı o eşsiz tadın..
Nefesini de al, öyle git.
Buram buram hüsrana uğrattığın varlığıma, varlığını armağan edemeden  yola çıktın.
Benden, arkandan su dökmemi bekleme!
Su, gelmesini istediğin kişi için dökülür, sen gelme.
Çok döktüm gözlerimden yaşları
Ne fark eder şimdi döksem, dökmesem?
Yangınların ortasında kaldı sevincim
Sen hiç bulaşmadın bu yangına, beni de kurtarmadın, kalakaldım.
Öylece git sen!
En iyi bildiğin şeyi yap ve git.
Yerime başkalarını koy da git.
İyisi mi bit sen.
Ama yine gül sen, güle güle git.
Hiç gelmemiş gibi giden sen,
Olmaz mı gitmesen ?
  
 

 
Toplam blog
: 25
: 274
Kayıt tarihi
: 13.08.12
 
 

Bir müzik aç sokakların şenlensin. Özgürsün, yollar senin. Git gidebildiğince. Giy en şatafatlı e..