Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Kendimi anlatamadım

Kendimi anlatamadım
 

Tam beni anlayan birileri var dediğim an
Birde baktım kendimi hiç anlatamamışım
Bir çırpıda yok edilip atılan duygularım
En zor olanı ise kendimi anlatamamışlığım

Can dediğim candan birinin hiçe sayması
Beni tanıdığını zannettiğimin tanımaması
Beni hiç mi hiç anlayamamasının anlamını
En zor olanı ise kendimi anlatamamışlığımı

Kör testere ile liğme liğme keser gibi kesilmek
Candan sevdiğim tarafından suçsuz asılmak
Bak bu beni iyi tanır der iken hiç tanınmamak
En zor olanı ise kendimi anlatamamış olmak

Çoktan dürmüş defterimi verir benim elime
Koyar beni en kötü bir zalimin yerine
Dinlemez sözümü indirir hançeri yüreğime
En zor olanı ise kendimi anlatamamışlığım

Anlar dedim verdim dost diye saklı sırrımı
Anlamak istemedi dinlemez bile derdimi
Boğazıma dizer iken dinlemeden kelimeleri
En zor olanı ise kendimi anlatamamışlığım

Yine acı sözlerim saklı benden kendime
Ne sırdaş ararım de güven insan nesline
Artık ne derdim var ise saklarım kendime
En zor olanı ise kendimi anlatamamışlığım


Hasan gençay 08 07 2008

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..