Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '21

 
Kategori
Dostluk
 

İçim sıkılıyor

İçim sıkılıyor. Bu gün içim sıkılıyor. Kibariye Serra Sarıkaya Seda Sayan biraz damar takıldım azıcık faydası oldu. Ben bu sıkıntıyı bilirim.

Kan süt yâda güçlü bir bağım olan birinin sıkıntısı var gibi iyi ama benim artık birinci derecede kimsem yok tuhaf beni ölesiye seven biride yok.

Nedir bu sıkıntı inşallah bu gün geçer. Ne kitap okuyabiliyorum ne ciddi bir makale bol bol şarkı türkü dinliyorum iyi ki sabah kalkınca köşe yazıları haberler ve gazete başlıklarını dinlemişim yoksa iki günüm eşit olacaktı.

İnşallah sıkıntım geçerde akademik bir şeyler dinleyebilirim yoksa akşamda olmaz. Of ulan of kaç kez zikir dua ve Allah diye bağırdım ne sıkıntı geçmedi. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..