Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '21

 
Kategori
Dostluk
 

Dostum Arkadaşım Nasıl Olsun?

Bir tane bile dostu arkadaşı olmayanın yazdıklarına kim itibar eder ki?

Olsun, yine de yazacağım.

Sipariş usulü arkadaş olmaz, nasıl gelirse öyle; hatta beklediğim gibi çıkmayışı beni sevindirir çünkü tercihlerime güvenmiyorum.

Buluşma yerinin seçiminde dahi anlaşamamalıyız; adımı beğenmediğini söyleyebilir.

Kendisi olarak gelecek, hiç bana uymasa da; uymadıkça memnun olurum.

İtici davranışları olabilir çünkü benim de var; kendini ağırdan satan, dinlemeyen, biraz saygısız,  hemen gidecekmiş gibi aceleci filan.

Kafadan hiçbir şey belli olmamalı, belli olan her şey beni rahatsız eder; tanışıyoruz bakalım ne olacak modunda.

Bana uymaya, beni memnun etmeye, kendini kabul ettirmeye çalışırsa ya da tersi, arıza.

Dostum arkadaşımda hiçbir şey aramıyorum, hiçbir özelliği ve güzelliği olmasın, varsa da beni ilgilendirmiyor; zira o noktaya odaklanır dostluğu unuturum. Benim de bir özelliğim güzelliğim varsa sormadıkça gizlerim.

Yine de bazı artıları olsa iyi olur; mesela pazıları güçlü, kimse beni dövemez.

Kadından arkadaş olmuyor, en azından benim için; duygularımı belli ediyorum, abaza mıyım neyim arkadaş gibi göremiyorum.

Hem hepsinin babası kocası var, ağaç kovuğundan çıksalardı.

Kadınlar beni çok seviyorlar ama ben onlarla arkadaşlık yaparken işkence çekiyorum.

Benim arkadaşımın, onda benim olmasını istediğim bir şey olmamalı.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..