Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '07

 
Kategori
Müzik
 

İçimde yaşattığım tek adam; Kurt Cobain

İçimde yaşattığım tek adam; Kurt Cobain
 

Kimseyi koyamadım yerine. Sarı uzun saçları olan her erkeğin yüzünde aradım onu. Yanımdan geçerlerken öylece baktım rüzgar da uçuşan saçlarına. Sadece baktım…

Öyle benim olsunlar ya da hoşlandığımdan değildi onlara bakmam; ben onu görmeye çalıştım hepsinde. Hepsinde aynı tebessümü aradım.

“Acaba ona mı özendiler de uzattılar saçlarını” diye sordum kendime. Resimlerindeki bakışlarını üstüme alınmak istedim. O hüzünlü bakışları yüzünden silmek istedim ama geçmişin donuk karelerini değiştiremedim kafamda.

Onun hep bir eksiklik hissettiğine inandım. Benim gibi kocaman bir boşluk vardı içinde. Ölüm bile doldurmadı onu biliyorum. Öldü ya da öldürüldü bunları yazmak değil amacım. Ne kadar iyi albümleri ve şarkıları var; o da değil.

Ben onun sesiyle ve onun gerçekten anlatmak istedikleriyle büyüdüm. Sadece bir şeyleri içinde yaşıyorsa insanlar ben tek onu yaşattım içimde. Günah çıkarmak belki derdim. Ama diğer tüm ilişkilerimi olduğu gibi yaşadım. Bilmiyorum bir başkasını bu kadar çok sever miyim ya da sevgileri ayırt edebilir miyim? Bildiğim tek şey var; hayatımda onu koyduğum yerini hiç değiştirmeyeceğim.

Sesiyle, müziğiyle, tarzıyla milyonları peşinden sürüklemiş, dünyayı satmış adam, sen Kurt Cobain seni sevmekten ve anlamaktan vazgeçmeyeceğim asla ve bir gün olduğum, olmuş olduğum ve olmamı istediğin gibi geleceğim yanına. Ölü olmayı tercih ederiz biz sıradan olmaktansa.

Seni seviyorum, seni seviyorum, ben de ki seni seviyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 1161
Kayıt tarihi
: 23.03.07
 
 

Kendimi bildiğimden beri yazarım ben. Hatta neredeyse attığım her adımı yazarım. Öyle çok günlüğü..