Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İçimdeki fırtına

İçimdeki fırtına
 

Sen içimdeki fırtınanın resmini çizebilir misin? Belki çizemezsin ama bir nebze olsun dindirebilirsin. Bende bunu istiyorum... Ardında neleri bırakırsa bıraksın.

Ve sevgin o kadar ağır geliyor ki bana artık daha fazla dayanamayacağım. Çünkü sevgi bir kişilik değil ve en az iki kişi gerektiriyor. Bunu kaldırabilmek için! Bunlardan biri benim elbet. Unutma ki diğeri de sensin.Kalbim; tıpkı kafesteki kuşun kendini kafes tellerine parçalarcasına vurup, dışarı çıkmak ve özgür kalmak için çırpınışı gibi göğüs kafesime vuruyor. Neden böyle yapıyor? Dışarısının onun için bir yaşam değil bir son olacağını bilmiyor mu? Onun yaşayacağı tek yer orasıdır. Demek aşk ve sevgi bunları yapacak kadar güçlü, asi ve bir o kadar da masum…

Ve yarın bunu sende bileceksin artık. Tutabilirsen sen tut artık beni, sevgimi ve sana olan hislerimi...Sadece dinle! Dinlemek bile yeter bana. Ama dinlerken sadece ve sadece gözlerimin içine ta içine bak. Belki anlatamadıklarımı orda görür ve beni anlarsın.

Eğer görürde görmezlikten gelirsen bunları sus bir şey söyleme! Usulca yerinden kalk ve uzaklaş benden. İçimdeki ateş beni yakarsa Kerem misali sen kal ve gör bunları.

Sanki sana olan sevgimi tüm kuşlar, ağaçlar ve çiçekler biliyor da bizden saklamaya çalışıyorlar. Usulca kulağına söylemiş olabilirlerde bir gece vakti. Ve sende onlarla bir olmuş benden saklıyorsun bende ki seni ve sevgini. Bende hepinizden saklıyorum bunu…

Bende sana ve diğer bütün varlıklara söyleyeceğim bunları, bilinen gerçekleri…

 
Toplam blog
: 27
: 542
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

Yapmakta olduğum mesleği seviyorum seviyorum ama gönlümün bir yerinde tiyatro vardır. Aynı zamand..