Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Psikoloji
 

İçimden geçenler

Uzun zamandır içimden yazmak gelmiyordu. Nedeni çok yoğun bir tempoda çalışmamdan kaynaklanıyordu sanırım. Bugün sizlere sadece içimden geçenleri sıralamak istiyorum, eminim bunlar benim gibi birçok kişinin de içinden geçenlerdir.

1) Tatil yapmak istiyorum hem de 5-6 günlük bir tatilin uzun ve yoğun geçen bir yıldan sonra bana yetmeyeceğini bile bile... Tatilde hem İspanya'ya hem Bodrum'a hem de ailemin yanına gitmek istiyorum. Bu nasıl olacaksa??

2) Kışın aldığım o gereksiz birkaç kiloyu hala veremedim. Kilo vermek ve eski formuma kavuşmak istiyorum ama akşama kadar bilgisayar başında oturarak bunun çok zor olacağını da biliyorum.

3) Saçlarımı kısa kestirmek istiyorum ama buna cesaretim yok çünkü ben kendimi bildim bileli uzun saçlıyım. Ya yakışmazsa!!!

4) Kariyerimde ilerlemek istiyorum ama bu aynı zamanda çok fazla sorumluluk ve iş yükü getirecek... Acaba daha fazlasına gerçekten gerek var mı??

5) Bir ev almak istiyoruz yani eşim ve ben. Ama faiz oranlarının bu kadar yüksek ve ekonominin de bu kadar istikrarsız olduğu bu dönemde beklesek daha mı iyi olur?

6) Sigarayı bırakmak istiyorum ama bıraktığım zaman kilo almaktan korkuyorum.

7) Kız arkadaşlarıma daha fazla vakit ayırmak istiyorum...

8) Mutfağa girip birbirinden eşsiz yemekler yapmak istiyorum ama buna hiç vaktim yok...

9) ACCA sınavlarına girmek istiyorum ama bunun bana ne gibi bir faydası olabileceğini henüz çözemedim:))

10) Haftasonu eşim ve arkadaşlarımla piknik yapmak istiyorum ama kenelerden çok korkuyorum...

11) Uzun zaman önce üye olduğumuz ama sadece birkaç kere uğrayabildiğimiz spor salonuna gidip spor yapmak istiyorum ama Hiç vaktim olmuyo:(

12) Bir bebeğimiz olsun istiyorum ama ona bakmak için işimden ayrılamam, ona kim bakacak??

.....

Bunun gibi birçok şey beynimin içinde işte. Aslında benzerlerini sizlerde eminim düşünüyorsunuzdur.:)
 
Toplam blog
: 4
: 954
Kayıt tarihi
: 18.03.08
 
 

1980 Antalya doğumluyum. Uluslararası ilişkiler bölümünü bitirdim. Şu anda bir bankanın krediler dep..