Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Zeynep Yurdakul Yılmaz

http://blog.milliyet.com.tr/zeyno_07

21 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

İçimizden biri!..

İşte budur !... Diye haykırmak geliyor insanın içinden. Sevgili dostlarım, günümüz Türkiyesinde yaşamın beraberinde getirdiği işleri yapabilmek adına yaptığımız koşuşturmacayı, ufacık da olsa bir sorununuzu çözebilmek adına verdiğiniz mücadeleyi bir düşünün. Bu mücadelenizde karşılaştığınız insanlar eğer sizinle aynı yöne bakabiliyorsa işte o zaman sorun çözülmüş demektir. Resmi işlerinizi yapmak üzere gittiğiniz resmi kurumlarda acaba kaçımız, denk geldik? Yüreğini işine vermiş, vatandaşının sorununun çözülmüş olmasından duyduğu mutlulukla gururlanmış, başarılarına başarı katmış birine. İşte ben böyle bir insanı tanımış olmaktan duyduğum mutluluğu gururu paylaşmak istedim sizlerle. Gösterdiği açık yüreklilik, insaniyet ve samimiyetle, işine duyduğu saygı ve sevgisi ile daha çooookkkk yüzleri güldürecek olan bir makam sahibi insan. İçimizden biri, bulunduğu makamın hakkını veren, haklıyı haksızı ayırt eden nadir insanlardan biri O. İsmini telaffuz etmekten bir sakınca duymuyorum.Çünkü; o insan bunu hak ediyor diye düşünüyorum. Ve tüm dostlarıma her daim karşılarına bir Oğuz çıkmasını diliyorum. Soruyorum size; Hayatınız boyunca kapısını çaldığınız kurumlarda kaç tane Oğuza rast geldiniz?Gördüğünüz bir güler yüz ile, aldığınız bir olumlu cevap ile, o yumruk kadar yüreğiniz içinize sığmaz oluyor ve kocaman bir dünya yapıyorsunuz kendinize.
İşte bu duygu ile haydi bakalım ver elini ne kadar insan varsa, hepsi, birer oğuz oluveriyor gözünüzde ve doluveriyor kurduğunuz dünyanıza. Ve.... Yol buluyor Sevgiye, saygıya ve takdire.
Bu yolun sonu olmasın dostlarım. Yüreğiniz hep kocaman bir dünya olsun. İçinde de, oturduğu yerin hakkını veren, işiyle ve başarılarıyla adından söz ettiren Oğuzlar olsun.
Unutmayın; Sevgi bir varış değildir. Sonu olmayan, hiç bitmeyecek bir yolculuktur. Haydi el ele verip bu yolculuğa hep birlikte çıkalım. Eminim bizi bu yolda karşılayacak nice oğuzlar var. Kendisininde ifadesiyle; Adam gibi adamlar var.
Haydi daha ne duruyorsunuz!..İçinizdeki sevgiye yol verin. Hayatı kolaylaştırmak adına hepinizi birer Oğuz olmaya, Oğuzlarla tanışmaya davet ediyorum.
Nezninizde tüm Oğuzlar'a TEŞEKKÜRLERİMİ sunuyorum.

 
Toplam blog
: 6
: 525
Kayıt tarihi
: 19.08.08
 
 

1973 Sivas/Gürün doğumluyum. 1989 senesinde Antalya ya yerleştim. 1991-1993 yılları arasında İngilte..