Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
İstanbul
 

İçinden deniz geçen şehir!

İstanbul' da olup da bu aşık olunası şehri tanımayan, gezmemiş çok insan vardır eminim. Hatta yıllardır bu şehirde yaşayıp, denizi filmlerde gören insanlar...

İstanbul 'a bir şehir demek haksızlık olur. Birçok ülkenin yüzölçümünden ve nüfusundan daha büyük. Dünyada içinden deniz geçen sayılı şehirlerden biri. Uçsuz bucaksız, sonsuz bir cennet. Birbirinden alımlı modern binalar, şıkır şıkır caddeler, dev alışveriş merkezleri, ormanın alası, buram buram tarih, deniz, doyumsuz gece hayatı, barlar, gece kulüpleri, balık restoranları, çiçek pasajı, nevizede... İsterseniz Karadeniz' de girin denize İsterseniz Marmara...

Canınız ormanda yürümek ya da piknik yapmak mı istedi, doğru Belgrad' a.Köyünüzü mü özlediniz, Garipçe köyü ya da Riva' da nehir kenarında alabalık. Canınız uzak bir yol mu yapmak istedi, kilometrelerce çam ormanları arasından rotanız Ağva...

Canınız rakı balık birde dost sohbeti mi çekti. Doğru boğaza, ister avrupa yakası ister anadolu kavağı...

İste ben bu nefis şehirde doğmuş şanslı insanlardan biriyim. Ama hep bildim bu şehrin değerini ve altını üstüne getirdim. deliler gibi yaşadım bu şehri iliklerime kadar, hala da yaşıyorum ama bitiremedim. Eminim daha görmem gereken çok yer vardır. En favorilerimi mi merak ediyorsunuz. Herşeyin yeri ayrı ama en sevdiğim yerler;

balık yiyeceksem boğaz elbette. Doğa olarak Polonezköy, Belgrad, Ağva, Riva...
İnsanın İstanbul da canının sıkılması imkansız. 24 saat yaşayan bir şehir İstanbul. Kıpır kıpır, cıvıl cıvıl.

İstanbul' dan gideceksem ben, tatile ya da iş için, günler öncesinden başlar içimde hüzün..

Sanki İstanbul dan gidersem bir daha bu aşık olduğum şehri göremiyecekmişim gibi gelir. İçim sızlar, gizlice ağlarım. Sevmem İstanbul dan gidişleri. Gitsem bile 2 gün sonra dönmek isterim, uzun yaşayamam ben bu şehirsiz.

Beni bu şehirden ayırmak demek, bir çocuğu annesinden ayırmak demek.

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..