Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

İçinizden biri, Ahmet Balcı! ( Kimdir o demeyin fena cozarım haa!)

İçinizden biri, Ahmet Balcı! ( Kimdir o demeyin fena cozarım haa!)
 

Balcı ve ben. Fi tarihinde, Üsküdar'da.


Blog kategorisinde bir yazı yazmış, artık nereden estiyse "Siz hepiniz aynı tavanın balığısınız" diyerek şimşekleri üzerine çekmişti, Ahmet Balcı. O yazısına aldığı "şimşekli yorumların" haddi hesabı yoktu!

Klavye başına oturan her üye patlatıveriyordu Balcı'ya! Hem de acımasızca.


İlk o zaman tanımıştım Ahmet Balcı'yı!


Yazdığı o yazıda beni "hoplatabilecek" bir söylem yoktu, Allah için. Ama bazı üyeler pimpiriklenmişti işte.

İlk o zaman altını çizdim isminin. "Ulan bu Balcı da bizden galiba" dedim ama pek dile getirmedim.


Ve zaman geldi... "Hadi bana eyvallah" dedirtecek kadar da üzerine gittim. Ama ne gidiş! (Gidecek diye ödüm de koptu laf aramızda.)


Oysa ortak yönlerimiz vardı!


O da "şantiyeciydi", ben de! Aynı dili konuşuyorduk. Meslek deyip geçmemek gerekir! Arada binlerce kilometre olsa da "ortak" bir dil kendini belli eder. O da ekmeğini banmıştır "menemene" ben de , paydos akşamlarında. O da "okey" ve "ellibir" oynamıştır ustalarla pansiyonlarda, ben de! O da film icabı yenilmiştir bu oyunlarda, kızıp  köpürmüştür film icabı, ben de! O Libya'da ,Yemen'de... Ben Almanya'da , İsveç'te.


Sitede  "Mizahçı" olarak bilinir Balcı ama değildir!,


Değildir ama Ahmet Balcı ondan da ötedir!


O; "nükte" peşinde koşar!,Sizin anlayacağınız "Nüktedandır"...


Şair Eşref, Nasrettin Hoca ve Neyzen takımından.


Rahmetli üyeler Mustafa Mumcu ve Celalettin Avus (Mamut) da Balcı gibiydi.


Allah uzun ömürler versin geriye bir tek Ahmet Balcı kaldı

.
Hadi hakkını yemeyelim. değerli üye Sabiha Rana Hanımefendiyi  de es geçmeyelim. (Bir başka alemdir Sabiha Hanım ve elbette ayrı bir yazı konusudur.)


Her ikisiyle de "yüz yüze" tanışma şerefine nail oldum ben.


Balcı'dır bu! Aklına "hoş" bir şeyler gelince hemen paylaşır Blog kategorisinde. Ve her seferinde de Başak Hanım'a yakalanarak "mizah" kategorisine sürgün edilir. Ondan sonra gül Allah gül! Malzeme çıkar bana.  Her seferinde "Ohhhh, canıma deysin" derim ben. Aldırmaz bizim Balcı!


Şu sıralar Facebook şeyinde "dürtüştürüp" duruyor. Takipçileri oldukça fazla. MB'yi ise boşladı resmen

.
On bin bilmem kaç nüfuslu Milliyet Blog'ta ise ikinci bir Ahmet Balcı yok maalesef!


Nükte, her babayiğidin harcı değil!


Huyum kurusun! En ufak bir falsosunda ensesine binerim ama...


Ahmet Balcı'yı da tek geçerim bu sitede.


İşte böyleyken böyle agalar!


Arada bir , "iyi şeyler" de oluyor yani!


Görmesini bilene!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..