Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Ümit Culduz beni yazmış ama!

Ümit Culduz beni yazmış ama!
 

Dün akşam Almanya’daki teyzemin oğlunu arıyorum diye tutup Sayın Ümit Culduz’u aramışım!

Telefonun Türkiye’den geldiğini anladığı halde tuttu bana Almanca laflar etmeye başladı!

“Ich heise Ahmet Balci!” deyince “Vaay… Ahmetçiğim naber! Yahu ben de seni arayacaktım!” gibi tipik Almancı edebiyatı yapınca biraz sinirlendim haliyle!

Beraber çekilmiş fotoğrafımızı değerlendirmek istediğini; aklına, hakkımda bir blog yazmak geldiğini söyledi!

“İzin verirsen tabi!” diye de ekledi!

Ne diyeyim ben şimdi?

“Yazma!” demeyi centilmenliğime aykırı buldum!

Bana bazı şeyler sordu; söylediklerimi not aldığını söyledi sonra!

Yalnız; şantiyecilikte en sevdiğim yemeğin “kapuska” olduğunu söylediğim halde tutmuş “menemen” yazmış!

Tekzip edeceğim!

Diğerleri doğru!

Okey takımı götürmüştüm Yemen’e giderken! Gümrükte Yemenli görevliyi zor ikna etmiştim! Bir parti oynadıktan sonra ikna olmuştu ancak!

Kampta kasalarca cola ısmarlamaktan bıkmış, sonunda çöpe atmıştım okey takımlarını!

Son olarak şunu diyebilirim!

Yazmış ama şişirme bir yazı olmuş!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..