Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Sayın Culduz sendromda!

Adam eşeğiyle yolda gidiyor. Birden eşek yolun ortasında duruyor. Adam yularından çekiyor çekiyor, eşek ayak diriyor! Bu esnada otobüs geliyor, korna çalıyor ama eşek umursamıyor! Şoför pencereden bağırıyor.

“Kardeşim, eşeği çek de geçelim!”

Adam asılıyor yulara; eşek ayak diriyor gene!

“Yahu çeksene eşeği geçelim!”

Adam bunalmış bir durumda, yuları bırakıyor, ellerini açıyor, önce eşeği işaret ediyor, sonra şoförü!

“Anlatamıyorum ki bu eşeğe, ne yapayım!..”

Ben Sayın Culduz’un sıkıntısını böyle anladım!

Yalnız o, yuları bırakmıyor!

Uğraşıyor eşeği yoldan çekmeye!

Eşek ayak diriyor gene!

Şoför de basıyor kornaya durmadan!

Ben de otobüste yolcuyum!

Merakla bakıyorum ne olacak diye!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..