Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

İhtiyacım Yok

İhtiyacım Yok
 

yok boş yere sevmişliğim
ama ararsan elbet vardır
terk edilmiş mevzilerim

asla tutmadım
  bırakacağım eli
               daha baştan
ama yarım kaldı gönlüm
        sil baştan
ben
günahsızım desem
                 yalan
ben
günahsızsın desem
                   yalan
yok yanımda götüreceğim altınlarım
bir çeyizim var
beyaz kitaplığım
bağlanmadık öyle dergahlara tarikatlara
mensubuyuz elbet bilimin sandallarına

yok ahlak dersine ihtiyacım
ne güvercinim ne kartalım

       ben
kul hakkıyla açılan iftarlar gördüm
             nice vicdanların yüzüne tükürdüm

Emre Erden
Mavi Şair  


 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..