Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Köşe Başında

Her köşe başında sana baktım
Gözlerin gözlerimde dargın kaldı
Saçlarımı taradığın o gece saçlarım sana hasret
Savrulurken rüzgârın tellerinde sensiz
Taraklar küsülü kaldı ellerime
Sen gittin ya nazları bitti bir bana küskün
Geceler boyunca sokağından geçtim yıllarca
Pencerenin ışığını yaktım, sokak lambasında
Kışın ayazında, yazın sıcağında sensiz
Senin için buz tuttu yollarım.
Sardunyalar büyüttüm penceremde
Camgüzelleri küstü baharlarıma
Sen gittin ben kaldım, gözlerim yollarda
Yollar uzun, yollar kıvrımlı, yollar tozlu
Gel demiştin ya hani
Yeminler ket vurur ayaklara, prangalar çaresiz
Ellerinle taradığın saçlarıma sardım sevdamı
Eller bilmesin diye, çeyiz sandıklarına sakladım.
Şen kahkahalar attım bilmesinler diye
Rüzgârlar bile dağıtamadı saçlarımı
Sen yoksun…
Saksıda çiçekler,
Sandıkta saklı çeyizler soldu
Saçlarımın kokusu demiştin ya
Dağlardaki papatyalara saldım kokusunu
Dargın mı gözlerin, dağ yolunda salınır baksan
Itırlar demiştin ya bir de papatyalar var nazlı
Baharların haberci gelinleri
                                                    Sultan Gürbüz

 
Toplam blog
: 17
: 57
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

sultan gürbüz ev hanımıyım şiir ve hikayeler yazıyorum. gezmeyi seviyorum özellikle deniz kıyısın..