Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '14

 
Kategori
Anılar
 

İki ayrı mutluluk

İki ayrı mutluluk
 

ilk torunumun küçüklüğü


Bugün iki ayrı mutluluğu yeniden yaşıyoruz. Sevgili Kızım 27 Mayıs 1995 yılında bugün evlendi,19 yıl oldu. İlk göz ağrım oğlumun ilk oğlu tatlı torunum aynı günde 1996 yılında doğdu, 18 yaşına girdi, o nedenle 27 Mayıs bizim en uğurlu günümüz.

Kızım evlendikten birkaç gün sonra Amerika’ya eşi ile birlikte master yapmaya gittiler ve aradan 10 ay geçtikten sonra ısrarla beni yanlarına çağırdılar. Washington’a uçtuğum zaman çeşitli duygular içindeydim, korku, endişe içinde Washington hava alanına indim, Yavrularım beni sevinçle karşıladılar, kaldıkları apartman korumalı, kameralarla izlenen, güzel bir sitedeydi. Eğitim gördükleri Amerikan Üniversitesine de çok yakındı damadım ve kızım aynı okulda eğitimlerini sürdürüyorlardı. Orada kalığım müddetçe, 5 ayrı eyalet gezip gördüm, birçok Türk aileyle tanıştım, onlarla güzel günler yaşadık.

Aradan 2 ay geçti 27 Mayıs 1996 günü telefon çaldı, oğlum sevinçle ilk göz ağrıları oğlunun doğduğunu müjdeliyorlardı, sevinçten havalara uçtuk, sevinç gözyaşlarımız akmaya başladı. Aynı gün iki mutlu olayı kutladık. Bugün sevgili torunum 18 yaşına bastı, yine ondan ayrı uzaktayım, doğum gününde ve kızımın evlilik yıldönümü kutlamasında bulunamayacağım, telefonla her ikisini de kutladım, sağlıklı ve mutlu yıllara. Torunum bu sene üniversite sınavlarının son sınavına girecek, inşallah başaracaktır. Aşağıda onun için yazdığım şiirimden bir bölüm aktarıyorum.

PRENESİM

Ciğer parem, soyumun prensi bir tanem,

Dünyaya gözlerini açtığında,

Okyanuslar ötesindeydim,

Torunun oldu dediler, mutluluktan

Delirdim coştum,

Güller açtı gönlümde,

Bahar geldi evimize.

NAHİDE ÇELEBİ

 

  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..