Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İkilem

İkilem
 

...


Temiz kalpli , kandırılmaya açıktı hep içim kandırılacağını bile bile..

Bir oyun kurdum herkes mutluydu bende mutlu olacaktım. Beni mutlu edeceğine inandığım biri hatta birileri vardı. Arkadaşlarım v.s.

Çok geç anladım mutlu olmamın sadece benim istediğim zamanlarda mümkün olabileceğini. Başkalarının elinde olduğunu sanıp buna karşı tarafı da inandırdığında en büyük hatanı yapmış oluyorsun. Kırılıyorsun, incitiliyorsun, gururun kırılıyor, saygı görmüyorsun.

Çok zaman yalnız kalıyorsun. Ve birgün hayatta gerçekten yapayalnız olduğunu anladığında güvenmen imkansızlaştığında yine başa dönüyosun aslında.

Yine bir oyun kurmak ve sevilmeye muhtaç olduğun zamana..

İşte o zaman benim şu ara yaşadığım ikilemde buluyorsun kendini..

 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..